Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosta 5 kk, kaipaan exää koko ajan enemmän...

Vierailija
22.02.2016 |

Hei!
Tuleeko noin 5 kk kohdalla tämmöinen sairas kaipuu vai onko tunteeni todella aidot?
Mielestäni luovutimme liian helposti. Ongelmina oli puhumattomuus, liian vähän yhteistä
aikaa jne. Meidän talomme on nyt lähdössä myyntiin ja koen, että suuri virhe on tapahtumassa.
Voitteko laittaa minulle päähän asioita, joita minun pitäisi miettiä ennen kun/jos avaudun asiasta
exälle. Kiitos :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko vaan ne hyvät asiat? Ja kaipaatko oikeasti sitä exää vai jotain haavekuvaa exästä?

Vierailija
2/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetettyä ei saa takaisin koskaan. Mutta ei niitä menetettyjä tilaisuuksiakaan. Kuuntele mitä sydän sanoo ja seuraa sitä. Sinulla on vain yksi elämä ja kuuntelemalla sisintäsi se on varmimmin onnellinen. Kamalin tunne on, jos jää katumaan jotain suurta. Menetettyä ihmissuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan... Siksi aloin kyselemään täältä vinkkejä, et odottaisinko vielä ennen avautumista...

Vierailija
4/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt houraile, etsit jonkun uuden niin unohtuu exäsi. Ei se toimi jos ei toiminut silloinkaan

Vierailija
5/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kommetti nro 3. Lisää näitä 😊.

Vierailija
6/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, entäs silloin, kun on tiedostanut omat virheensä? Olin vaativa, en näyttänyt tunteitani...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset mokaavat niin paljon rakkaudessa. Miksi ei osata vain olla yhdessä onnellisina ja tyytyväisinä? Varsinkin silloin kun on lapsia, pitäisi oppia laittamaan omat mielihalut sivummalle ja keskittyä antamaan hyvä lapsuus lapsilleen.

Vierailija
8/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 voisiko se johtua siitä, että olemme inhimillisiä? Jokainen erehtyy joskus. Paitsi tietysti sinä.