Erosta 5 kk, kaipaan exää koko ajan enemmän...
Hei!
Tuleeko noin 5 kk kohdalla tämmöinen sairas kaipuu vai onko tunteeni todella aidot?
Mielestäni luovutimme liian helposti. Ongelmina oli puhumattomuus, liian vähän yhteistä
aikaa jne. Meidän talomme on nyt lähdössä myyntiin ja koen, että suuri virhe on tapahtumassa.
Voitteko laittaa minulle päähän asioita, joita minun pitäisi miettiä ennen kun/jos avaudun asiasta
exälle. Kiitos :)
Kommentit (8)
Menetettyä ei saa takaisin koskaan. Mutta ei niitä menetettyjä tilaisuuksiakaan. Kuuntele mitä sydän sanoo ja seuraa sitä. Sinulla on vain yksi elämä ja kuuntelemalla sisintäsi se on varmimmin onnellinen. Kamalin tunne on, jos jää katumaan jotain suurta. Menetettyä ihmissuhdetta.
Kyllä muistan... Siksi aloin kyselemään täältä vinkkejä, et odottaisinko vielä ennen avautumista...
Älä nyt houraile, etsit jonkun uuden niin unohtuu exäsi. Ei se toimi jos ei toiminut silloinkaan
Ihana kommetti nro 3. Lisää näitä 😊.
4, entäs silloin, kun on tiedostanut omat virheensä? Olin vaativa, en näyttänyt tunteitani...ap
En ymmärrä miksi ihmiset mokaavat niin paljon rakkaudessa. Miksi ei osata vain olla yhdessä onnellisina ja tyytyväisinä? Varsinkin silloin kun on lapsia, pitäisi oppia laittamaan omat mielihalut sivummalle ja keskittyä antamaan hyvä lapsuus lapsilleen.
7 voisiko se johtua siitä, että olemme inhimillisiä? Jokainen erehtyy joskus. Paitsi tietysti sinä.
Muistatko vaan ne hyvät asiat? Ja kaipaatko oikeasti sitä exää vai jotain haavekuvaa exästä?