Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pestäänkö bussin penkkejä koskaan?
22.02.2016 |
Haisi ihan kauheelta kuselta tänään. Kiva sit istua ja sotkea omat housut. Helvetin julkiset... Ottaa oikeesti päähän.
Kommentit (9)
Ei mut nimenomaan kusen haju :( bussi numero 39:ssä :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistaakseni kerran kuussa jotenkin ja puolen vuoden välein kunnolla. Tästä oli Hesarissa joskus. Ja tietysti silloin jos penkki on selkeästi likainen, mutta asiasta pitäisi silloin infota kuskiakin eikä vain valitella AV:lla.
Oli sentään kuiva. Itse istuin kerran tuoreeseen kusilänttiin.
Tuskin, kun sen persehien haju on kuvottava
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Oli sentään kuiva. Itse istuin kerran tuoreeseen kusilänttiin.
Auts.. Ei oo kivaa yhtään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo kerran vuodessa. Oi kuinka hienoa ^
Alue: Aihe vapaa
Toimittajat käy paskantamassa penkeillä.