Lue keskustelun säännöt.
Pakko lähteä
22.02.2016 |
Av:ltä pois, tiedän ettei teitä ketään kiinnosta. Mutta pakko lähteä pois.
En siis ole kirjoitellut täällä mitään provoja tai järjettömyyksiä.
Pakko lähteä vain pois täältä :D
Kommentit (2)
Sun täytyy mennä, sillä sana on vapaa ja laitteet liikkumaanon pantu sinua varten
Tapahtui mitä vaan, se on sun elämäs eikä kenenkään muun
Kaikki mitä näät voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa
On kaikki sekavaa, se jokin saapuu aikanaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kisko mut mukaan.