Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä erottaa vatsataudin muista vatsavaivoista

Vierailija
22.02.2016 |

Kysymys voi kuullostaa oudolta mutta tämmöinen oksennuskammoinen joutuu aina miettimään tätä. Onko nyt tulossa vatsatauti vai onko vatsavaivat jotain toiminnallista/ärtyvää suolta. Uskaltaako mennä töihin yms. Vatsani oireilee usein; on kipuja, ummetusta, suoliston lorinaa, polttoa ja mitä milloinkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. Kärsin ibs:stä, joten oireita riittää. Itse vedän varman päälle js jään kotiin jos olo huono. Itsellä myös yhtenä oireena oksettava olo.

Vierailija
2/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin liikkeellä tuollaista vatsatautia. vajaan viikon kestää. Maha porisee ja syömisen jälkeen varsinkin vääntää. Parina päivänä oli kovaa närästystä muun lisäksi ja koko ajan vähän maha sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans oksentanut monta päivää :(

Vierailija
4/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettanut*

Vierailija
5/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Täälläpäin liikkeellä tuollaista vatsatautia. vajaan viikon kestää. Maha porisee ja syömisen jälkeen varsinkin vääntää. Parina päivänä oli kovaa närästystä muun lisäksi ja koko ajan vähän maha sekaisin.

Noita samoja oireita minulla melkein päivittäin. Mistä siis erottaa taudin "normaaleista" vatsavsivoista?

T.2

Vierailija
6/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi harvoin oksentanut mutta aina pelkään onko tämä nyt sitä. Pahoinvointia on usein ja kaikkea vääntöä vatsassa. Varmaankin ärtyvän suolen tuotoksia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Täälläpäin liikkeellä tuollaista vatsatautia. vajaan viikon kestää. Maha porisee ja syömisen jälkeen varsinkin vääntää. Parina päivänä oli kovaa närästystä muun lisäksi ja koko ajan vähän maha sekaisin.

Noita samoja oireita minulla melkein päivittäin. Mistä siis erottaa taudin "normaaleista" vatsavsivoista?

T.2

Niimpä. Tuttuja oireita. ap

Vierailija
8/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vaan siltä ärtyvältä suolelta. Minulla kanssa ollut sitä vaivana, mutta nyt on päällänsä ihan oikea vatsatauti eikä todellakaan tarvitse miettiä. Vähän oksettaa, vatsaa kivistää ja on vähän sekaisin-fiilis ei ole vatsatauti. Kun kaikki mitä syöt tulee jommasta kummasta päästä vetenä, sinulla on vatsatauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä vaan siltä ärtyvältä suolelta. Minulla kanssa ollut sitä vaivana, mutta nyt on päällänsä ihan oikea vatsatauti eikä todellakaan tarvitse miettiä. Vähän oksettaa, vatsaa kivistää ja on vähän sekaisin-fiilis ei ole vatsatauti. Kun kaikki mitä syöt tulee jommasta kummasta päästä vetenä, sinulla on vatsatauti.

Ap:n tapauksessa ei varmaan ole vatsatauti, mutta meillä se oli juurikin noilla oireilla. Ensin miehen töissä, sitten miehellä, parin päivän päästä mulla. Mies kävi äidillään ja pian tuli viestiä että samat oireet. Muualtakin kuullut, kaverilla koko perhe vatsankouristuksissa. Kovaa kipua ja vähän ripulia, ei okseta ha tarttuu.

-2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi