Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin ottaa miesystävän kanssa puheeksi, että haluan

Vierailija
22.02.2016 |

vauvan? Olemme olleet yhdessä puoli vuotta. Luulen, että ilahtuisi asiasta. Mutta en usko, että vielä suostuu. Tuntuu vaan nololta myöntää että haluan lapsen hänen kanssaan. Olen nimittäin ollut paniikissa kun menkat oli myöhässä. Ja muutenkin antanut kuvan, etten niin välitä lapsista. Mitä mä sanon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eenokki, minä haluaisin lapsen"

"Jaa, mistäs nyt moinen?"

"No kun Facebook ja Insta on kaatunut ja mulla ei oo mitään tekemistä"

"Oho, no mitäs sitten kun ne on taas käytössä?"

"Voihan sen sitten antaa pois, jos se ei oo valokuvauksellinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän