Pantiin kaksi kertaa ja tulin raskaaksi.
Kommentit (35)
Niin? Mikäs suuri ihme se tämä nyt on?
Mä katsoin muijaani silmiin se oli siinä, jotkut raskautuu helpommin ku muut.
Jep, täällä ihan kertalaakista. Ja oli vielä kortsukin.
Minä tulin raskaaksi kun ajattelin erästä miestä! Ja lapsi on hänen.
Minä tulin kans vaikka pilkeritkin oli huolella syöty. Näin.
Jos ei oo ehkäisyä kerta riittää. Jos on, sitten voi jo vaatia sen pari kertaa.
Näin näin näinnäin
Onnea, lapsi on rikkautta. Ehdit tehdä suuren perheen
Aivastin kaksi kertaa ja tulin raskaaksi.
Näin.
Koskaan raskautumiseen ei tarvita kuin yksi yhdyntä ja useinmiten vain yksi siittiö. Raskaaksi ei voi tulla mitenkään kumuloitumalla.
Minä tulin rasaaksi Pyhästä Hengestä.
T. Neitsyt Maria
Olin 2 vuotta ulkomailla työkomennuksella ja sillä aikaa vaimo oli tullut raskaaksi ja saimme komean pojan.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2 vuotta ulkomailla työkomennuksella ja sillä aikaa vaimo oli tullut raskaaksi ja saimme komean pojan.
Ihana :D
Vierailija kirjoitti:
Jep, täällä ihan kertalaakista. Ja oli vielä kortsukin.
Tai sitten joku toinen on sen isä.
Näinpä se menee. Uyksi pikku siittiö ja munasolu riittää oikein hyvin.
AI jännä
Näin
Tulin raskaaksi ajattelemalla seksiä! Näin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin raskaaksi puolukasta!
Älä viitsi Marjatta, me ollaan koko kylä nähty se parrakas mies hipsimässä aitan takana. On vain ajan kysymys että Väinämöinen saa tietää. Kylillä puhutaan jo...
Se toinen kertahan oli jo ektraa!