Lue keskustelun säännöt.
Loistavaa hoitoa Kristiinalle! (salkkarit)
22.02.2016 |
Ei loukata Kristiinaa joten ei kerrota mitään. Kukaan hoitotiimistä ei ole ihmetellyt että miten hoidot ei etene?
Vittu Kalle sä oot ammattilainen.
Kommentit (4)
Niin vammane juonenkäänne ettei edes viitsi katsoa!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kristiina ei edes ihmettele miten hänen teini-ikäisestä pojastaan on yhtäkkiä tullut ylilääkäri.
Mä en nähnyt jaksoa! Mitä tapahtui?!
Ja ihanku Krisse ei huomais lehden kulmassa olevaa päivämäärää. Saatana.