Pantiin kaksi kertaa ja tulin raskaaksi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin raskaaksi puolukasta!
Moi Aino!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin raskaaksi puolukasta!
Älä viitsi Marjatta, me ollaan koko kylä nähty se parrakas mies hipsimässä aitan takana. On vain ajan kysymys että Väinämöinen saa tietää. Kylillä puhutaan jo...
Muistinkin väärin :(
- 22
Itäisellä taivaalla näkyi tähti ja pam! Pikku Jesse syntyi :)
Oooooo oot harvinaisen fertiili tapaus. Suoranainen ihmeitten ihme. Näin
Yritimme kauan lasta vaimoni kanssa ilman tulosta : mutta sitten kuulin että valo ja pyyhkeen heiluttaminen auttaisi niinpä pyysin naapurin Jormaa auttamaan ja Jorma suostui hän näytti taskulampulla valoa ja heilutti pikku pyyhettä kun rakastelimme vaimon kanssa,
Taas ilman ilman tulosta, epäilin että tuo ystävällinen naapurin Jorma tekee jotain väärin valon ja pyyhkeen heiluttamisen suhteen ja ehdotin hänelle että hän rakastelisi vaimoni kanssa ja minä näyttäisin valoa taskulampulla ja heiluttaisin pyyhettä : Jorma suostui
Ja yllättäen vaimoni tulikin raskaaksi ja saimme lapsen oman pojan .
Kiitin naapurin Jormaa ja kerroin että kyllä minä taidan olla, meistä kahdesta parempi näyttämään valoa ja heiluttamisen pyyhettä, Jorma oli samaa mieltä :D
Tuli pati lahkeeseen ja muija raskaaksi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2 vuotta ulkomailla työkomennuksella ja sillä aikaa vaimo oli tullut raskaaksi ja saimme komean pojan.
Miten jengi voi peukuttaa tota. :D
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus
Ihanaa tämä maa tarvitsee monikulttuurisia vauvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 2 vuotta ulkomailla työkomennuksella ja sillä aikaa vaimo oli tullut raskaaksi ja saimme komean pojan.
Miten jengi voi peukuttaa tota. :D
Koska joillakin on huumorintajua ;)
Ei oo mahdollista noin vähillä panoilla, taisit olla jo raskaana.
Mut on siepattu avaruusalukseen ja tulin raskaaksi, tehtiin myös kaikenmaailman kokeita :/