Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykää lukemassa facen rasmus-ryhmän viimeisimmät kommentit

Vierailija
18.01.2016 |

Siellä on vastaus, miten kulttuurieroja voidaan lieventää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se niiden sivun nimi on?

Vierailija
2/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tänne viitsi laittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä on :) harmi kun itse en pääse katsomaan.

Vierailija
4/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parissa tunnissa ei ole tullut asiallista vastausta niin vedät johtopäätöksen että asia vaietaan kuoliaaksi?

Se hyvä puoli on tilanteessa, jos/kun on syytä epäillä turvapaikanhakijoita tapahtuneesta, että sieltähän ne löytyvät vokista ja ovat aika paljon helpommin marssitettavissa tunnistusriviin kuin satunnaiset helsinkiläiset.

Mitä tulee ehkäisemiseen, näistä tapahtumista ja niiden seurauksista tulee keskustella vokeissa, jotta asiakkaat ymmärtävät, miten vakavasta asiasta on kyse myös heidän tulevaisuutensa kannalta. Näitä keskusteluja käydäänkin, mutta en tiedä, miten yhtenäiset käytännöt näissä on eri toimijoiden välillä.

Itse näkisin myös mielelläni mallin, jossa tämän tyyppinen toiminta muuten kuin selkeänä yksittäistapauksena aiheuttaisi sanktioita kyseisen vokin ylläpitäjälle. Yksi selittävä tekijä näille on asukkaiden turhautuminen, ja siihen varmasti vaikuttaa paljonkin se, miten laadukkaasti toiminta vokissa pyörii. Voisi lisätä motivaatiota kotouttamistoiminnan kehittämiseen niilläkin yrittäjillä, jotka ovat lähteneet touhuun sillä ajatuksella, että saisivat tästä voittoa.

Pitkällä tähtäimellä apua voisi olla perheenyhdistämisten helpottamisella ja laajentamisella tietyin ehdoin myös lähisukuun. Maailmalla suvun merkitys yksilöiden käyttäytymistä kontrolloivana voimana on todella merkityksellinen. Juurettomuus lisää hälläväliä-meininkiä, ja se on altistava tekijä näissäkin."

Vierailija
5/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi epäiltiin, onko koko nuolenta-tapahtumaa edes käynyt. 

Vierailija
6/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jengi on niin auttamattoman tyhmää että on parempi olla lukematta niiden jorinoita. Ovat niin pihalla koko jutusta, milloinkohan niille oikein avautuu tämän ongelman laajuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun puhutaan ongelmista meillä tai Euroopassa ja koko maailmassa, ongelman yhteinen nimittäjä on tietty uskonto.

Vierailija
8/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä tuossa paljon kulttuurisia eroja länsimaihin nähden ole. Eikös tuo naaman nuoleminen ollut tunnusomaista Tommy Leelle, Pamela Anderssonin exälle smilehymiö Jonkun olis pitänyt nuolla äiteenkin naamaa niin ei olis kokenut niin suurta osattomuutta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niitä vaivaa? voiko tyhmempiä enää olla? no onhan meillä nämä SSS kolmikko ja muut tunarit.

Vierailija
10/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä kiinnostavampaa kuin se, onko profiili aito, on se, onko rikos oikeasti tehty vai ei. Ja jos on / ei, kuinka sen voi todistaa? Vai jääkö tää taas sellaiseksi, joka jatkaa omaa elämäänsä, vaikka mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaanJa toisaalta, jos ON tapahtunut, ja tekijätkin vielä löydettäisiin, miten teon voi näyttää toteen?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs lukemassa Rajat kiinni kommentteja välillä. Siellä 6000 kirjoitustaidotonta tyyppiä jakaa märkiä päiväuniaan.

Vierailija
12/12 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypäs lukemassa Rajat kiinni kommentteja välillä. Siellä 6000 kirjoitustaidotonta tyyppiä jakaa märkiä päiväuniaan.

Miten kommentoit rasmuslaisten kirjoituksia?