Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaarallista olla Greyn anatomian sairaalassa töissä

Vierailija
17.12.2015 |

Niin moni niistä lääkäreistä on kuollut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnan aika menee kaikenlaiseen suhmurointiin. Ihme ,ettei potilaita kuole liukuhihnalta. Jotenkin sarjan taso laski kun Mc Dream kuoli.

Vierailija
2/8 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko erottaa faktan ja fiktion toisistansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/8 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko erottaa faktan ja fiktion toisistansa?

Tämä aloitus oli 100 % tosissaan tehty.

Vierailija
5/8 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan juoni: Lääkärit panee keskenään jossain varastohuoneissa, sitten kohta tapahtuu joku onnettomuus missä kuolee pari lääkäriä, paneminen jatkuu ja kohta taas joku lääkäri kuolee. Ja jokainen jakso loppuu elämänviisauteen.

Vierailija
6/8 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on joku kirous. Tuossa sairaalassa työskentelevillä ei myöskään ole muita kavereita, kuin työkaverit. Ja kaikki on panneet keskenään.

Vierailija
8/8 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki ovat hirveitä seksihulluja. Kaveria katotaan nanosekunti silmiin ja sit revitään vaatteet päältä ja paiskaudutaan välinevaraston hyllyä vasten. Kauhea ähinä ja instrumentit kolisee. Joooooka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme