Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuolla ulkona voi olla noin pimeää?

Pimeän vihaaja
14.12.2015 |

Jos minä sattuisin kuoltuani Helvettiin, niin olen täysin varma, että siellä tulee olemaan säkkipimeää, koska se ahdistaa minua todella paljon. Siksi minä teen kaiken minkä vain pystyn, että en koskaan joudu sinne, vaan pääsen Jumalan luokse Taivaaseen. Siellä on varmasti koko ajan valoisaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi