Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kampaamosta hoitoainetta, 24,90€ pullo. Lidl Cien

Vierailija
06.12.2015 |

merkkinen hoitoaine ollut aiemmin käytössä, hinta about 2€.
Arvatkaa kumpi on parempi hiuksilleni?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks tää kompa?

Vierailija
2/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompa tai ei, 24,90€ hoitoaineen jäljiltä hiukset vaikea kammata, karheat ja sähköiset. Vituttaa. Lidlin shampoo ja hoitoaine ovat hyviä ja naurettavan halpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin nettikaupassa tresemme hoitoaine alle vitosen, kampaamolaatua sekin, ainakin jos uskoo mainokseen.

Vierailija
4/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.

Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.

Vierailija
5/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin on tehokkaampi.

Vierailija
6/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kokeillut eri merkkejä ja paras on kyllä ollut tuo Lidlin hoitoaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii parhaiten silikoniset hoitoaineet, mutta niitä ei tahdo löytyä enää,uskomatonta mutta totta. Garnierilla oli joku uusi tehohoito joka on ihan ok. Öljyhoito on paras, jos on aikaa antaa sen vaikuttaa.

Vierailija
8/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kiinasta muutamalla kymmenellä sentillä pullollisen hoitoainetta, joka on täydellistä hiuksilleni. Mitään käsitystä ei ole siitä, mitä se sisältää, mutta tekee hyvää hiuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.

Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.

Kerro enemmän!

Vierailija
10/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän Cien-sarjaa. Moni tuttu käyttää kampaamotuotteita, mutta ei niiden hiukset mun mielestä mitenkään ihmeelliset ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/79 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.

Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.

Kerro enemmän!

Testasin sebastinin kosteuttavaa sarjaa. Sen jälkeen viemärien pinta oli liukas, niljakkaan tuntoinen. Toinen verrokki oli Tresemmen vastaava, ja tulos oli oikeasti järkyttävä. Valkoinen tahmalima, joka irtosi kokonaisina klöntteinä. Osa oli värjäytynyt jo tummaksi.

Vierailija
12/79 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoissa myydään kymmeniä erilaisia hoitoaineita! Eihän kaikkien hiustyyppi ole sama. Kevyt hoitoaine sopii niille, joiden hius ei ole tuuhea, hiuksia on vähän tai ne ovat rasvoittuvat. Kuiva tai vahingoittunut hius tarvitsee hoitavamman. Itse käytän Paul Mitchellin tuotteita, koska ne sopivat hiuksilleni. Järjetöntä olisikin, että ottaisin 120 euron värin, raidat ja leikkauksen ja sitten en raaskisi ostaa alle 30€ hoitoainepulloa, joka kestää käytössä 3-4 kuukautta. Myös shampoo on samaa sarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien on hyvä merkki.

Vierailija
14/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseppä suihkusi lattiakaivo. Sen jälkeen käytänvaikka 3kk kampaamotuotetta. Pese lattiakaivo, tee sama Lidl-tuotteen kanssa. Vertaa tuloksia.

Voin kertoa että itse lopetin tuon testin jälkeen hoitoaineen käytön kokonaan. Hiukset voi hyvin.

Kerro enemmän!

En uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tehohoitoaineet on hyviä 👌🏻

Vierailija
16/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl-mainosmieskö siellä taas? 

Vierailija
17/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lidlin Cienin löytää, ei palaa takaisin. Maksavat alle kaksi euroa ja ovat loistavia.

Vierailija
18/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl-mainosmieskö siellä taas? 

Lidlin asiakas, mies en kylläkään koe olevani. 🤥

Vierailija
19/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl-mainosmieskö siellä taas? 

Lidlin asiakas, mies en kylläkään koe olevani. 🤥

Ja tuohan se juuri nykyisin määrittääkin sukupuolen.

Vierailija
20/79 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kampaajani suosituksesta erään tunnetun kotimaisen kampaamosarjan vegaanisen shampoon ja hoitoaineen käsitellyille hiuksille.

Rahat menivät täysin hukkaan, aineilla ei tehnyt yhtään mitään.

Hiukset lässähtivät täysin jo seuraavana päivänä pesusta, eikä hoitotehokaan ollut markettitavaraa kummempi.

Samoin erään toisen kotimaisen sarjan muotoiluspray, täysin myrkytön ym. Hiukset muuttuivat vain karkeaksi pehkoksi, joka ei taipunut mihinkään.

Hinta oli kuitenkin kalliin puoleinen, kaikissa näissä tuotteissa.

Mitään vegaanisia tuotteita en aio jatkossa ostaa, enkä muutakaan vastaavaa soopaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän