Lue keskustelun säännöt.
Minäpä kerron mikäy tekisi nyt Suomen ilmapiiri helteinen hyvää
06.12.2015 |
Kun joku vihreä politiikkojen puhuisi hetken maahanmuuton haasteista ilman kaunisteluja. Miettisi vaikka facessa, että meillä on haaste sopeuttaa nämä ihmiset tänne kun heidän kulttuurinsa on erilainen, meidän tulee etenkin kertoa naisen asemasta suomalaisessa yhteiskunnassa. Ja joku maahanmuuttokriitikko puhuisi näistä rasisteista ja uusnatseista, kuinka hölmöjä ovat eivätkä auta tilannetta yhtään.
Tästä lähtisi terve isänmaallisuus ihan eri nousuun ja suomalaiset alkaisivat rakentamaan tulevaisuutta yhdessä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin tekstin muuten ymmärtänyt sanaakaan.
Voi vitu unohdin tän automaattisesti! !!!