Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisko Robin oikeasti olla tuolla jatkoilla?

06.12.2015 |

Kuvailee siellä kännistä yleisöä yleisön joukossa alaikäisenä..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alaikäinen.

Vierailija
2/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin luona on eri säännöt, älä pelkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäinen saa olla anniskeluravintolan asiakkaana MIKÄLI voidaan huolehtia, ettei tämä juo alkoholia.

Vierailija
4/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kornia että tuollanen lapsi laulaa Rautavaaraa

Vierailija
5/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole siellä asiakkaana, vaan töissä.

Vierailija
6/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole siellä asiakkaana, vaan töissä.

Joo, se esiintyy siellä kyllä. Mutta sille on annettu myös kamera, jolla se kuvaa ihmisiä siellä liikkuessaan. Itse äsken kertoi haastattelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole siellä asiakkaana, vaan töissä.

Joo, se esiintyy siellä kyllä. Mutta sille on annettu myös kamera, jolla se kuvaa ihmisiä siellä liikkuessaan. Itse äsken kertoi haastattelussa.

Sekin lienee työtä?

Vierailija
8/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.

Robin on syntynyt 1998.

Vierailija
10/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.

Robin täyttää 18v elokuussa 2016.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.

Robin on syntynyt 24.8. 1998. Eli 17v täytti nyt elokuussa.

 

Vierailija
12/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa oo paljon sen ihmeempää ku se että vetää ite myös jo k18 keikkoja. 16 v benjamin peltonen oli kans jatkoilla ihan vieraana kaks vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laki kiellä alaikäisten oleskelua ravintolassa. Pelkästään anniskelun alaikäiselle ja ravintolan pitää pystyä valvoa, ettei alaikäinen saa käsiinsä siellä alkoholia.

Vierailija
14/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laki kiellä alaikäisten oleskelua ravintolassa. Pelkästään anniskelun alaikäiselle ja ravintolan pitää pystyä valvoa, ettei alaikäinen saa käsiinsä siellä alkoholia.

Näin! Ravintoloille/baareille on vaan helpompaa asettaa se ikäraja ja näin "valvoa" anniskelua. Ja Robin nyt sattui olemaan siellä jatkoilla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks sille annettii pillimehu eikä skumppalasiin edes pommacia tai omenamehua koska kukkahattutädit haistais olemattomanki alkoholin Robinin lasista vaikka oltais kuinka uskoteltu et mitää alkoa ei muka oo!

Vierailija
16/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Cityn toimittaja oli bongannut Slayerin Kerry Kingin sieltä, tänään ovat keikalla Hartwallilla.

Vierailija
17/18 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kornia että tuollanen lapsi laulaa Rautavaaraa

 

No ei ole yhtään kornia. Minusta hienoa että ylipäätään vetää vanhoja biisejä ja ihan omalla tyylillään. Tuo pikemminkin vaatii pokkaa Robinilta itseltään.

Vierailija
18/18 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Robin esiintyi jatkobileissä alaikäisenä.  Muutama vuosi taaksepäin esiintyi pariskunta jotka eivät olleet alaikäisiä, mutta temppu oli ala-arvoinen, eikä sopinut ollenkaan ko. iltaan.  Ilkka Kanervan "kaataminen" näytti tv:ssä tosi tyhmältä.  Mies esiintyjä hääräsi jotain Ilen takana ja naispuolinen teki "jotain" jonka on jo aikoja sitten tehnyt eräs uskonlahkon saarnaaja.              

Kanerva koki, että hänen kustannuksellaan leikittiin ja pahoitti mielensä. Näin ollen ohjelmanumero oli katsojia aliarvostava ja typerä.