Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "hyvää" meidän nyt siis pitäisi tehdä?

Vierailija
06.12.2015 |

Riitta Uosukainen haastattelussa käski kaikkia tekemään hyvää ja Sipiläkin halusi jotain sellaista. Mitä se sitten on, mitä tarkoittaa? Eikö riitä, ettei tee pahaa, kuten ei tähänkään asti. Ja että tekee töitä, elättää perheensä, ei huijaa, ei käytä toisia hyväkseen, ei käyttäydy uhkaavasti, noudattaa lakeja ja yleisiä käyttäytymissääntöjä. Vai onko se hyvän tekeminen nyt sitä, että itse käyttäytyy edelleen näin, mutta hyväksyy ettei kaikki käyttäydy...?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla