Mies näyttää nuoremmalta kuin minä :(

Vierailija

Mieheni on todella nuoren näköinen ikäisekseen ja nuoret naiset pyörii koko ajan sen ympärillä. Mulle on alkanut iskeä kriisiä, kun vaikka olen miestä hiukan nuorempi, niin näytän vanhemmalta. En halua näyttää miltään puumalta miehen rinnalla, kun en sitä edes ole ja en halua, että mieheni vahingossakaan vaihtaa mua nuorempaan.

Miten mä saan itsestäni nuoremman näköisen? Kroppa on hyvä ja tyyli on hyvä, mutta silti mä näytän vanhemmalta kuin mies. Lähinnä siis naamasta.
Hirveä kriisi iskee! :(

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
clerasil salva poistaa finnit ja sitä löytyy markettien kosmetiikkaosastolta .

Ei ole finnejä, mutta jos olisi, niin sittenhän saattaisin mennä teinistä...? Miten niitä finnejä siis saisi??

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse otin samasta syystä nuoremman (naisen). Miehesi tehnee kohta saman.

Pöööh. Mene nukkumaan siitä, masentava ihminen. :(

ap.

Vierailija

Siis mitä väliä? Rakkauden pitäisi olla tärkeintä, ei sen, miltä näyttää ulkopuolisen silmin. Jos asia painaa mieltä, niin miksi et keskustelisi miehesi kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitä väliä? Rakkauden pitäisi olla tärkeintä, ei sen, miltä näyttää ulkopuolisen silmin. Jos asia painaa mieltä, niin miksi et keskustelisi miehesi kanssa.

No kun se varmaan vain nauraisi, että mitä mä höpsin. Ja sitten olisi salaa tyytyväinen, kun on pysynyt nuoremman näköisenä kuin minä.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sinuna vaan tyytyväinen että on noin hyvän näköinen mies! :D

Muuten kyllä, mutta alkaa kriisiä puskea, kun nuoret naikkoset piirittää...

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat