Lue keskustelun säännöt.
Miksi porkkana on pannassa?
26.11.2015 |
Karppaajat väittävät että lihottaa, miksi? Porkkanassahan on tosi vähän kaloreita...
Kommentit (6)
Karppaajat ei laske kaloreita, vaan ylläri pylläri: hiilareita
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se mitään lihota. Mutta jos on sellainen dieetti jossa on tarkoitus mennä ketoositilaan, niin silloin joutuu ketoosin ylläpitämiseksi välttelemään hiilareita aika tiukasti.
Porkkana pannassa? Herranen aika, joko paavi vainoaa kasviksiakin?
Nää ketoosityypit on ihan hassuja. Eniten olen huolissani heidän lapsistaan. Se oma esimerkki on se paras kasvatusmetodi. Myös terveellisessä ruokavaliossa.
No jos porkkanalla pannaan niin ei se tarkoita että se on pannassa. Meneekö ihan pieleen jos arvaan, että baaanitkin on pannassa?