Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
OLENKO IHAN TERVE?
09.11.2015 |
Kiihotun joskus hieman söpöstä lapsesta tai jos lapsella on kiihottava vaatetus.
kiihotus on hyvin lievää.
Enkä millään tavalla halua harrastaa seksiä lapsien kanssa enkä kyttää heitä.
Olen kiinostunut oman ikäisistä ihmisistä. Enkä kaupassa kiinitä mitään huomiota lapsiin. Lähinnä ajattelen, että häipykääs nyt jo siitä jos ovat tiellä.
Eli mietin mistä tuommoinen lievä kiihotus voi johtua?
En koe olevani mikään pedofiili.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Up