Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyn eksän Armanin vyön...

Vierailija

Eli siis oon myymässä eksän mun luokse jättämää Armanin vyötä. Ennen kuin aloitatte moraalisaarnan niin olen kyllä yrittänyt palauttaa, mutta hänen puoleltaan ei ole kiinnostusta hakea tavaroitaan takaisin. Olen siis puolisen vuotta tätä säilyttänyt ja eksälläkin kuulemma uusi, joten muuton yhteydessä nyt muistui mieleen, että mitäs tälle nyt sitten tekisi :-D Ylimääräinen raha ei oo koskaan haitaksi, joten ajattelin laittaa myyntiin.

Tässä myynti-ilmoitusta laatiessa tulikin sitten mieleen, että mikä häpeä se mulle olis, jos tietämättäni kauppaisinkin feikkiä tavaraa aitona. Aitoa nahkaa tää siis on ja todellakin hyvälaatuisen oloinen, mutta mitään numerosarjoja ei löydy. Tietääkö joku näistä enemmän? Mistä voisin varmistaa, että onhan tää varmasti aito? Yritin vastaavanlaista etsiä googlailemalla, mutta tuloksetta. Paljonko tästä kehtais käytettynä, mutta erittäin hyväkuntoisena pyytää?

Tutuille oon jo yrittänyt kaupata ja eipä tätä kehtais kenellekkään läheiselle miehellekään antaa eksän jämänä haha :-D

Kommentit (8)

Vierailija

Jos olisi aito, niin olisiko sen sulle jättänyt? Et kai säkään nyt niin inhottava ole ettei sulta uskalla kallista vyötä hakea pois. Veikkaan feikkiä. 

Vierailija

Feikki varmaan kyseessä, mutta ei ne aidotkaan kovinkaan hintavia ole, joten sinänsä ei mistään aarteesta ole kyse, vaikka aidoksi paljastuisikin.

Vierailija

Riippuen onko Giorgio vai Emporio mallistoa niin ei se mikään järkkyhintainen ole, käytettynä saisit ehkä 50-90e

jos on aito niin kyllä sen kuvan netistä löytää

armanin vyöt on yksi feikatumpia maailmassa ja niitä on hyvälaatuisiakin kopioita aidon ollessa n 200-300 e ja kopiot tuommoinen 40e puhumattakaan kangaskopioista joita saa vitosella

Vierailija

Lukeeko siellä taustalla mitään?

Kyllä merkkivöissä aina jotain lukee, materiaalista tai numerosarja tai jotain.

Laita kuva?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olisi aito, niin olisiko sen sulle jättänyt? Et kai säkään nyt niin inhottava ole ettei sulta uskalla kallista vyötä hakea pois. Veikkaan feikkiä. 

No siis mies on todella epätasapainonen ja hukassa elämänsä kanssa. Alkoi suhteemme loppuvaiheessa käyttäytyä tosi kummallisesti ja siihen se juttu kariutuikin. Piti mua hihnassa, mutta ei antanut ollenkaan huomiota. Asun reilun sadan kilometrin päässä hänestä ja kun olen tuonut vyötä hänen kotipaikkakunnalleen niin ollaan sovittu hakemisesta, mutta hän ei olekaan ilmaantunut paikalle. Oon myös puhunut miehen ystävien kanssa, eikä hekään oikein ota mitään selvää miehestä. Meillä ei ollut riitaisa ero, vaan yhtäkkiä vaan lopetettiin koko juttu kuin seinään. Yhä edelleen olen yrittänyt saada vastauksia, mutta mies ei suostunut puhumaan silloin, eikä vieläkään... Se on niin outo keissi :-D

-Ap

Vierailija

Armanin nahka-asisteet eivät ole sellaisia, että niissä olisi joku date code tai muu numerosarja. Ne ovat kyllä huvälaatuisia. Ihan mallista ja kunnosta riippuu, onko kukaan valmis maksamaan miesten vyöstä mitään. Riippuu myös, mistä mallistosta se on, päämallisto on kallein ja muut halvempia. Googlaa.

Vierailija

Giorgio tää on. Mies on kyllä sen tyylinen, etten feikiks uskois, mutta hänestä kyllä paljastui sellasia puolia, että en enää tiedä mitä uskoa. Ei lue mitään numerosarjoja tai muutakaan. Googlata oon yrittänyt! Samankaltaisia löydän, mutta en samanlaista. 

-Ap

Vierailija

Ja en mä nyt ajattelekaan, että tästä kovastikin rikastuisin haha! Kunhan haluan päästä eroon ja mietin muita vaihtoehtoja roskikselle... Ei kai kukaan säilytä eksän romppeita vuositolkulla?

-Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat