Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ei muka näytä hyvältä jos naisella on kurttuja kasvoissa?
13.10.2015 |
Miehillä esim otsakurttu on hyvännäköinen, vähän tuimemmannäköinen. Miksi kaunis nainen on aina sellanen iloisennäköinen. Minusta se on rumaa ja teennäistä. Kurtut varsinkin otsassa on kaunista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla on kauheat otsakurtut, vaikka oon vasta 28! Kiva jos joku tykkää <3
Mulla on ollut ihan pienestä asti ilmeillessä kurtistuva otsa, nyt ikääntymisen kohdatessa otsarypyt on ekat, silmänympärykset aika silkoiset vielä...