Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soneran laajakaistalasku oli maksamatta, katkaisivat palvelun...

Vierailija
12.10.2015 |

Näin pääsi käymään, valitettavasti...

No, maksoin kaksi laskua kerralla ja nyt pitäisi olla ajantasalla maksut. Seuraava eräpäivä vasta marraskuussa.

Netti ei edelleenkään toimi, tiedättekö palauttaako sonera palvelun automaattisesti kun lasku näkyy heillä suoritettuna vai pitääkö minun soitella ja maksella avausmaksuja, jotta saan taas palvelun käyttööni..?

en haluaisi maksaa ajasta, jolloin Sonera ei toimita palvelua ollenkaan..

kiitos vastanneille etukäteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pääsi käymään, valitettavasti...

No, maksoin kaksi laskua kerralla ja nyt pitäisi olla ajantasalla maksut. Seuraava eräpäivä vasta marraskuussa.

Netti ei edelleenkään toimi, tiedättekö palauttaako sonera palvelun automaattisesti kun lasku näkyy heillä suoritettuna vai pitääkö minun soitella ja maksella avausmaksuja, jotta saan taas palvelun käyttööni..?

en haluaisi maksaa ajasta, jolloin Sonera ei toimita palvelua ollenkaan..

kiitos vastanneille etukäteen.

 

Niin, paitsi että ihan hyvilläsi vastaanotit palvelua josta et maksanut.  Tottakai se alkaa toimia vasta kun heillä maksu näkyy. 

Vierailija
2/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksoitko mitkä laskut? Noihin kun tulee viivästysmaksut jne päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella operaattorilla on erikseen avausmaksu ja eivät avaa ilman pyyntöä, kannattaa soittaa aspaan.

Vierailija
4/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sulla olla varaa vinkua palvelumaksuista ja siitä, että netti ei maksusta huolimatta pelitä ;) Mutta vastauksen saat varmaan Soneralta peremmin, kuin täältä.

Vierailija
5/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausmaksu taitaa olla joku 40€. Oletko jo sen maksanut...

Vierailija
6/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran laajakaistan kyseen ollessa, yhteys voi olla poikki ihan muusta syystä.

Itsellä on joskus unohtunut maksaa laajakaistalasku, kun ne tuli soneran sähköpostiin, jota en käyttänyt. Parikin kertaa kävi niin että kun netti lakkasi toimimasta, niin huomasin että laskut oli maksamatta, asiakaspalvelu kuitenkin väitti että nettiä ei ole katkaistu laskujen vuoksi, vaan se johtuu jostain muusta syystä. Ei sitä laajakaistaa kuulema ihan helpolla katkaista laskujen vuoksi. Sitten netti vaan lähti yksi kaks taas toimimaan vuorokauden sisällä, vaikka laskut oli edelleen maksamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Näin pääsi käymään, valitettavasti...

No, maksoin kaksi laskua kerralla ja nyt pitäisi olla ajantasalla maksut. Seuraava eräpäivä vasta marraskuussa.

Netti ei edelleenkään toimi, tiedättekö palauttaako sonera palvelun automaattisesti kun lasku näkyy heillä suoritettuna vai pitääkö minun soitella ja maksella avausmaksuja, jotta saan taas palvelun käyttööni..?

en haluaisi maksaa ajasta, jolloin Sonera ei toimita palvelua ollenkaan..

kiitos vastanneille etukäteen.

 

 

Niin, paitsi että ihan hyvilläsi vastaanotit palvelua josta et maksanut.  Tottakai se alkaa toimia vasta kun heillä maksu näkyy. 

Niin.. En ole ylpeä että maksu oli myöhässä, enkä tietenkään oleta, että toimittavat mikäli ei makseta, se on selvä.

mutta laskutus juoksee kokoajan, myös niiltä päiviltä kun laajakaista on katkaistu. Nyt laskut ovat ajantasalla. Maksoin viikko sitten. Myös viivästymismaksut. Soneran omilta sivuilta näkyy reaaliajassa avoimet maksut, eikä niitä ole. Kuitenkaan laajakaista ei pelaa. Ei toimi ehkä vielä joulukuussakaan, mutta laskuttavat kyllä myös tästä ajasta.

Vierailija
8/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avausmaksu taitaa olla joku 40€. Oletko jo sen maksanut...

Ei ole laskutettu. Vaikea maksaa sellaista laskua, jota ei ole olemassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko soitit soneralle ja kysyit asiasta?

Vierailija
10/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä laskutus juoksee niiltäkin ajoilta kun palvelu on laskujen vuoksi katki. Laskujen maksamatta jättäminen ei ole yhtä kuin irtisanominen tai jokin oikeutus maksuvapaisiin päiviin. Näin luulee yllättävän moni asiakas vaikka ihan itse ovat tehneet sopimuksen jossa käy selväksi että asiakkaan velvollisuus on maksaa laskut ajoissa. Jos hän ei niin tee, on operaattorilla oikeus ryhtyä jatkotoimenpiteisiin, eli lähettää muistutuslasku, sulkea liittymä, periä avausmaksut yms.

Jos olet nyt kaikki erääntyneet laskut maksanut eikä negti pelitä, niin kannattaisiko soittaa aspaan? Onko sinulla kaapeli- adsl- vai ethernet-yhteydellä toteutettu laajakaista? Jos kaapeli, niin modeemin resetoiminen voisi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kuin soitinkin. Ei ollut myöhästynyt lasku syypää, vika modeemissa ja asia nyt kunnossa.

:)