Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt mä ymmärrän keski-ikäisiä Cheek faneja!
01.10.2015 |
Jotka Vain Elämää - ohjelman ansiosta alkoi fanittamaan Cheekkiä.
Mä olen koukussa Villegalleen. Eikä meillä ole kuin 13 vuotta ikäeroa. :D
Olen tykästynyt JVGn musaan ja niihin silmiin ja se suu.. Säätäjä, mutta positiivisella tavalla. Saisi tulla korvanjuureen nauramaan milloin vaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
JVG:kin saa varautua jatkossa mamma-ja mummofanien tulvaan keikoillaan..Mauttomat jassot vaan sheikkaamaan!