Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Psykiatrit sukulaisina
Kommentit (5)
Ei, ellei ota sitä roolia itselleen vapaa-ajalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heh, heh. Kun yleensä sukulaiset kysyy mitä kuuluu niin psykiatri sukulainen kysyy miltä SINUSTA tuntuu. No joo ihan läppä vaan.
Ei tarvitse. Vapaa-ajalla psykiatrien kuuluu käyttäytyä kuin potilaansakin. Jos on tarve pitää työroolia vapaa-ajalla, niin se on kallonkutistajalla käynnin paikka!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:37"] Vapaa-ajalla psykiatrien kuuluu käyttäytyä kuin potilaansakin.[/quote]
Ai vapaa-ajalla psykiatrin tarpeessa?
Alue: Aihe vapaa
Ei tietenkään. Voivat auttaa, jos haluavat. Näin meillä :)