Collector ei palauta rahojani
Osaisikohan kukaan auttaa, että mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä..? Tilailin alkuvuodesta Nellyltä vaatteita, jotka päädyin palauttamaan asianmukaisesti. Nellylta tuli palautusilmoitus, minä maksoin Collectorille vain postimaksut ja jätin koko homman sikseen.
Muutin keväällä, jonka vuoksi Collectorin myöhemmät kirjeet eivät ilmeisesti ole tavoittaneet minua (??), mutta nyt elokuun puolessavälissä postilaatikkooni kolahti "Viimeinen maksuvaatimus". Maksoin kyseisen laskun säikähdyksissäni, mutta alettuani tutkiskelemaan asiaa tarkemmin sainkin huomata, että kyseessä oli lasku noista aiemmin tänä vuonna palauttamistani tuotteista. Soittelin Collectorin asiakaspalveluun, josta minua pyydettiin lähettämään heille sähköpostitse tämä Nellyn palautusvahvistus. Tein näin ja selitin viestissä vielä tilanteen.
No, eihän tässä muuta, mutta lähetin tuon viestin yli kaksi viikkoa sitten, enkä ole vieläkään saanut vastausta. Pistin perään uudemman viestin viime viikon lopulla, mutta mitään ei kuulu. Voiko rahojen palauttamisessa tosiaan kestää näin kauan? Mitä teen, ellei tuolta tosiaan kuulu mitään vastausta? Ei tässä muuten mitään, mutta tuolle melkein 200 eurolle jonka maksoin ylimääräistä olisi kyllä todellakin käyttöäkin..
Ei muuta kun uutta soittoa perään vaan.