Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen taas kaikki asialliset Persu-avaukset poistuivat

Vierailija
09.09.2015 |

Eilen taas kaikki asialliset persu-avaukset poistuivat esim. koskien Jussin Niinistön käyttäytymistä. Banniakin tuli kun menin ketjuun kommentoimaan. Tänään taas palstalla voi ihan hyvin retostella Sipilästä ja "unelmasta", mutta auta jos kirjoittaa jotakin persuista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että sellaiset viestiketjut poistuu, joissa mamuvihaajalle osoitetaan miten väärässä hän on jossain väitteessään. Eivät halua, että muut lukevat sellaista.

Vierailija
2/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaapitäviä ei saa arvostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:22"]

Olen huomannut, että sellaiset viestiketjut poistuu, joissa mamuvihaajalle osoitetaan miten väärässä hän on jossain väitteessään. Eivät halua, että muut lukevat sellaista.

[/quote]

Näin se näyttää menevät. Heti on palstapersut kiirellä ilmoittamassa "asiattomasta" viestistä kun heidän väitteensä osoitetaan vääräksi. Se on sitä "putkosen" vihapuhetta ilmeisesti.

Vierailija
4/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Kyllä Sipilää ja Stubbia  saa tälläkin palstalla arvostella, mutta auta jos kirjoitata jotakin J. Niinistöstä tai edes valtaapitämättömästä Olli Immosesta tai Persunuorten ppj Sebusta niin heti palstapersut älähtää.

Vierailija
5/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Kyllä Sipilää ja Stubbia  saa tälläkin palstalla arvostella, mutta auta jos kirjoitata jotakin J. Niinistöstä tai edes valtaapitämättömästä Olli Immosesta tai Persunuorten ppj Sebusta niin heti palstapersut älähtää.
[/quote]
Puhumattakaan erään brysseliläisen bloggarin arvostelu. Banni napsahtaa heti.

Vierailija
6/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:24"] Valtaapitäviä ei saa arvostella. [/quote] Kyllä Sipilää ja Stubbia  saa tälläkin palstalla arvostella, mutta auta jos kirjoitata jotakin J. Niinistöstä tai edes valtaapitämättömästä Olli Immosesta tai Persunuorten ppj Sebusta niin heti palstapersut älähtää. [/quote] Puhumattakaan erään brysseliläisen bloggarin arvostelu. Banni napsahtaa heti.

[/quote]

Yleensäkin tietyt yksityisajattelijat ovat aihe, josta näyttää tulevan asiatonviesti ilmoituksia vaikka ajattelu olisi tapahtunut julkisesti internetissä.

Vierailija
7/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"Sinä olet tyhmä rasisti" ei kumoa mitään faktaväitettä, vaikka suvakit niin kuvittelevatkin.

Vierailija
8/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:36"]

[/quote]

"Sinä olet tyhmä rasisti" ei kumoa mitään faktaväitettä, vaikka suvakit niin kuvittelevatkin.

[/quote]

Yleensäkin nuo keskustelut menevät niin että suvakit vie 100-0 keskustelua ja lopulta mamukriittiset alkavat selittää joko

A) mutta kyllä ne muutkin ja vihreät teki kerran...

B) keksitään valheellisia väitteitä

C) uhriudutaan

D) ilmoitetaan ketju asiattomaksi.

Näin se näyttää menevän palstalla ja tämä on faktaa.

Vierailija
9/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]
Mä en oikeasti nähnyt kertaakaan, että ketään olisi sanottu rasistiksi täällä.

Vierailija
10/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

Yleensäkin nuo keskustelut menevät niin että suvakit vie 100-0 keskustelua ja lopulta mamukriittiset alkavat selittää joko

C) uhriudutaan

[/quote]

Faktaksi et viestiäsi todista sillä, et sanot sen olevan faktaa :D

Vierailija
11/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

C) uhriudutaan

[/quote]

Faktaksi et viestiäsi todista sillä, et sanot sen olevan faktaa :D

[/quote]

Strategia on siis ollut onnistunut kun kaikki ketjut on saatu poistetutuksi kun riittävästi itketään mikä jo riittää yksinään todistamaan väitteen paikkansa pitävyyden.

Vierailija
12/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tämäkin on mielenkiintoinen keskustelutapa, jossa väitetään tapahtuneeksi asiaa jota eivät muut edes ole nähneet. Minä en ainakaan kenenkään suvakin ole nähnyt kirjoittavan tuollaista väittämää. Sen sijaan olen kyllä nähnyt ja saanut itsekin vastaukseksi useita viestejä joissa on toivottu esim. minun joutumistani jonkun "rikastuttajan" raiskaamaksi.

Vierailija
13/13 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kepulaiset huuda, että vihapuhetta kun Sipilän ohjelmaa arvostellaan? Siksi koska kyse on normaalista poliittisesta keskustelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi