Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa inhottavia kokemuksia
04.09.2015 |
...poikuutenne menettämisestä. Lukenut paljon jo naisten näkökulmasta, kuinka heitä sattui ym.
Kommentit (2)
Oltiin kotibileissä ja lähennyin erään kaverini kanssa. Yhdynnässä oli sitten pienoista säätöä kun en aluksi meinannut saada sisään. Muija siihen tokaisi "Pliis sano nyt viel et tää on sun eka kerta." Vähän latisti tunnelmaa ja yhdenyön jutuksihan se jäikin. Oisin voinut jättää välistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nussin aidanreikää.