Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut, väsynyt ja itkettää.. Tuskaa olla töissä,

Vierailija
04.09.2015 |

kun koko ajan pidättelen itkua.. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali

Vierailija
2/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa? Kurja tilanne :/ onko ketään keneltä saisit apua ja tukea? Lääkärin kautta terapia ? Hirveästi voimia ♡ selviät varmasti ja elämä helpottuu ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviänhän minä, tiedän. Ja itse olen halunnut erota. Mutta en jotenkin ajatellut, että on jättäjällekin näin rankkaa. Tuntuu, että on jokin tunteiden romahdus nyt tapahtunut. En haluaisi sairaslomaa kyllä hakea.

Vierailija
4/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan tuore asia? Onko sinulla vapaa viikonloppu? Jos, niin katso viikonlopun yli, miten menee, ja jos vielä maanantaina itkettää, niin marssit työterveyslääkärille. Et ole työkykyinen jos energia kuluu itkun pidättelemiseen.

Vierailija
5/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ei ole sairaus. Työkyvyttömyyttä se tosin voi aiheuttaa mutta palkallista sairauslomaa siitä ei välttämättä saa.

Vierailija
6/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:42"]Avioero ei ole sairaus. Työkyvyttömyyttä se tosin voi aiheuttaa mutta palkallista sairauslomaa siitä ei välttämättä saa.
[/quote]

Niin, kannattaa kysyä vaikka vuosilomaa! Minulta kuoli appi, itkin työterveydessä, mutta ei suru ole sairaus, eli ei saikkua. Olisin todistuksen saanut, mutta palkattomaan. Pyysin pari vuosilomapäivää ja esimies suostui mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä muutakin lääkärille valitella että saa saikkua. Selkä paskana = heti saikulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi