Mitä mieltä Uutisvuodon mainoksesta (Jari Tervo)
Jari Tervo naama ruskeaksi vedettynä, afroperuukki päässä, sanoo "isänmaan asialla" ja näyttää peukkua. En ihan oikein ymmärtänyt ajatusta, olenko ainut? O_o
Kommentit (16)
Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]
Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!
[/quote]
Niin miksi ei antais lahjotuksena rahojaan pois, jos kerran on niin hädissään.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]
Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!
[/quote]
Huoh. Menepäs omalle pihallesi huutelemaan.
Uutisvuoto pitäisi jo lopettaa. Saanila ei pysty korvaamaan Tabermannia eikä Lybeck Nymania.
Osaako joku kommentoida alkuperäiseen ihmettelyyn? :) Mainoksessa siis kaikki kolme ovat rinnakkain, ensin Stan ja Lybeck sanovat jotain ympäripyöreätä Uutisvuodosta, tyyliin "ajan hermolla, kaiken aikaa", ihan normit vaatteet ja eleet. Sitten näytetään rivin viimeisenä seisova Tervo, jolla on ruskea naama, peruukki ja tuo "isänmaan puolesta" -vuorosana, sitten näyttää peukkua ja hieman hämmentyneen näköisesti Stan ja Lybeck näyttävät myös peukkua, kaikki katsovat kameraan.
Eli: mitä en ymmärrä? Miksi isänmaan puolesta? Meni vähän ohi mitä nuo kaksi muuta oikeasti sanoivat, mutta kokonaisuutta en silti kässää.
En kyllä ymmärrä miten tuo olisi persuille tai ns. kriittisille vittuilua. Mihin tuo viittaa? En käsitä edelleenkään. ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:44"]
Uutisvuoto pitäisi jo lopettaa. Saanila ei pysty korvaamaan Tabermannia eikä Lybeck Nymania.
[/quote]
Mä oon muuten kans inhonnut Babaa ja sen alleja koko ajan. Nymanin jäykkä huumori jotenkin kuului ohjelmaan. Ja se Saanila on kauhean ruokkoamaton habitukseltaan. Ja meni muuten vaikeaksi kun puhuttiin pakkoruotsituksesta. Ei standuppi irronnut. En tiedä edes miksi katson, kai mä haluun jotain vastinetta yleverolleni.
Jari Tervo on naurettava mies. Ei aja autoa, ajaa taksilla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]
Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!
[/quote]Eiköhän Tervokin veronsa maksa. Ja varmaan aika mittavasti, niillä tuloilla.
Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.
Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.
Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:54"]
Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.
Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.
Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html
[/quote]
Aa, okei, en tunne aiempia mainoksia. :) Mietin kyllä tuota nuorten miesten kuvaa, mutten silti keksinyt että onko Tervo kettuilemassa vai kannattamassa vai mitä. ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]
Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!
[/quote]
Niin miksi ei antais lahjotuksena rahojaan pois, jos kerran on niin hädissään.
[/quote]
Eiköhän se maksa ihan kiitettävästi veroja.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:54"]
Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.
Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.
Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html
[/quote]
Aa, okei, en tunne aiempia mainoksia. :) Mietin kyllä tuota nuorten miesten kuvaa, mutten silti keksinyt että onko Tervo kettuilemassa vai kannattamassa vai mitä. ap
[/quote]
Ei tuosta Tervosta tiedä. Voi kettuillakin. Mutta on ainakin puheissaan ollut mamutusmyönteinen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:54"]
Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.
Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.
Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html
[/quote]
Aa, okei, en tunne aiempia mainoksia. :) Mietin kyllä tuota nuorten miesten kuvaa, mutten silti keksinyt että onko Tervo kettuilemassa vai kannattamassa vai mitä. ap
[/quote]
Ei tuosta Tervosta tiedä. Voi kettuillakin. Mutta on ainakin puheissaan ollut mamutusmyönteinen.
[/quote]
Niin, no sehän tässä onkin kun en ymmärrä koko mainoksen pointtia. Edelleen pähkäilen. :) ap
En ole nähnyt, mutta kuvauksestasi päätellen mainos menee multa ohi. En tajua.