Miksi ette osta possun jauhelihaa?
Oliko tälle joku selitys, en saanut edell. ketjussa vastauksia? Itse syön possua, lammasta, riistaa ja nautaa. Naudanlihan syönti on vähentynyt todella paljon, teen bolognesekastikkeen ja lihapulliin käytän joskus osan naudan lihaa. Muuten ei mene mihinkään. Riistan on pakko lisätä possun jauhelihaa, muuten on liian kuiva. Myös lihapulliin jne rasvan takia pakko lisätä possua. Laatikkoruuissakin naudanliha pelkästään on erittäin kuivaa. Lammas ei kaipaa kaveria jauhettuna.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]
En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.
[/quote]
Ok, et varmaan syö joulukinkkua, leikkeleitä leivän päällä, grillaa koskaan kesällä porsaan lihaa jne
Meidän perheessä ei kukaan syö punaista lihaa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]
En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.
[/quote]
Miten porsaanjauhelihassa on navetan maku kun porsas on kasvanut sikalassa?
Koska minä eikä kukaan meidän perheestä syö lihaa, turha sitä olisi ostaa. En ole koskaan pitänyt possua ruokana, eläimiä ne on aika kivoja, niin koiramaisia :)
Possun jauhelihassa vastemielinen haju, voimistuu paistettaessa!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]
En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.
[/quote]
Ok, et varmaan syö joulukinkkua, leikkeleitä leivän päällä, grillaa koskaan kesällä porsaan lihaa jne
[/quote] Siis olet ruokailutottumuksiltasi niin vajaa, että pidät possua ainoana grillattavana? (Leikkeleitäkin saa kaikista lihottaa ja jopa lihattomina)
En vain pidä possun mausta tai mauttomuudesta). Mausteita käytän vain lihan oman maun korostamiseen, possu hailua. En syö myöskään kinkkua, possuleikkeleitä jne. Pidän erityisesti lampaasta ja naudastakin. Riista ihan parasta ja maukkainta. Mauteina pippuri ja suola. Eniten syön kyllä kasviksia ja kalaa, niissäkin oma maku ennen mausteita. Mutta makunsa kullakin.
En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.