Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisilla on asiaa

Vierailija
04.09.2015 |

"Poliisi kohtaa Helsingissä yhä useammin kannabiksen imelän hajun.

"Kotikasvatus ja salakuljetus lisääntyvät. Ennen kaikkea Helsingissä ulkomaalaiset myyvät sitä kadulla suomalaisille, ja kannabista liikkuu kaveripiireissä", arvioi Helsingin poliisin huumetoiminnan johtaja, rikosylikomisario Jukka Paasio.

Samalla kasvaa kannabismyönteinen ilmapiiri, Paasio kertoo. Kun partio ottaa polttajia kiinni rysän päältä, käyttäjät eivät tunne tehneensä mitään väärää."

Ja mitäs väärää on siinä, että henkilö laittaa omaan kehoonsa jotain korkeintaan passivoivaa ainetta? Ai sen laittomuusko? Kannataisiko dekriminalisoida käyttö?

t. absolutisti, jota silti vituttaa idioottimaisuus

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain rikkominen on väärin. Huumekaupan kannattaminen on väärin.

Vierailija
2/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homostelu oli laitonta ei niin kauan sitten.

Nykyisin se on melkeinpä hyve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Suomessa parempi, että viikonloppuisin nuoret vetävät viinaa, riehuvat ja oksentelevat kaupungissa kuin vetäisivät niin kovaa huumetta kuin kannabis, johon voi kuolla, vai miten se olikaan...

Vierailija
4/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää johtuu tapaus Aarniosta. Vaikka huumepoliisissa muut eivät saaneetkaan syytteitä, niin potkuja ja siirtoja on tullut. Käytännössä taisi kaikki entiset lähteä sieltä. Nyt ne uudet ei tietenkään osaa hommiaan, joten tilastoja täytyy kaunistella jotenkin. Parin gramman kannabispidätys on tilastoissa ihan yhtä hyvä kuin 50 kilon maahantuojan pidätyskin. Aarnion aikaan kotikasvattajia ei jahdattu mitenkään. Kyllähän poliisi tietää kuka kasvattaa ja kuka ei, mutta niiden annettiin sillon olla rauhassa. Nyt on sitten toisin. 

Vierailija
5/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun nuoriso juo vain energiajuomia vaikka se pilaa hampaat , lihottaa, ja aiheuttaa sokerihumalan ! 

Vierailija
6/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:01"]

Lain rikkominen on väärin. Huumekaupan kannattaminen on väärin.

[/quote]

Typeriä lakeja nyt ei vaan kannata noudattaa. Tämä noin yleisellä tasolla -varsinkin vahvat huumeet on kriminalisoitu hyvästä syystä.

Sotaa huumeita vastaan muuten ei voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään perustavaa laatua olevaa syytä miksei tilanne voisi olla niinkin että kannabista saa ruokakaupoista, on aina saanut, mutta kaljan kotipanijoita jahdattaisiin soihtujen ja heinähankojen kanssa. Siksi pidän toisen myymistä ruokakaupoissa ja toisen kriminalisointia kauhistuksena tekopyhänä.

Itse en käytä kumpaakaan, juon mieluummin hyvän siiderin.

Vierailija
8/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis aiheuttaa passiivisuutta pidemmän päälle, joka kymmenes käyttäjä siirtyy kovempiin aineisiin ja se voimistaa mielenterveysongelmia. Tunnen viisikymppisiä pilvenpolttajaperheitä joiden jälkikasvusta puolet on siirtynyt amfetamiiniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa on aika paljon asioita, jotka ovat laittomia mutta joita ihmiset silti tekevät, koska eivät koe siinä oikeasti olevan mitään väärää.

Esim. punaisia päin kävely, kun ketään ei näy. Homoseksuaalisuus joissain maissa, joissa se on kiellettyä - kunhan ei vain jää kiinni. Pihamaalla kohdatun kyykäärmeen tappaminen. Tai isompaa: karkotuspäätöksen saaneen turvapaikkaa hakeneen isoäidin piilottaminen, öljynporauslautalle kiipeäminen, tehotuotantotilan salakuvaaminen.

Vierailija
10/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]

Kannabis aiheuttaa passiivisuutta pidemmän päälle, joka kymmenes käyttäjä siirtyy kovempiin aineisiin ja se voimistaa mielenterveysongelmia. Tunnen viisikymppisiä pilvenpolttajaperheitä joiden jälkikasvusta puolet on siirtynyt amfetamiiniin.

[/quote]

Liioittelet kovempiin siirtyvien määrää. Sellaiset 2-3 % siirtyy kovempien käyttäjiksi. Kannabis pitää laillistaa. Aivan älytöntä että vähiten haitallinen päihde on laitonta.

Vierailija
12/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]

Kannabis aiheuttaa passiivisuutta pidemmän päälle, joka kymmenes käyttäjä siirtyy kovempiin aineisiin ja se voimistaa mielenterveysongelmia. Tunnen viisikymppisiä pilvenpolttajaperheitä joiden jälkikasvusta puolet on siirtynyt amfetamiiniin.

[/quote]

Kuinka moni kokeilee kännissä tuntemattomia nappeja jne kun niitä tarjotaan klubeilla? Ainakin yhtä moni kun siirtyy kannabiksen käytöstä vahvempii eli ei ole kannabiksen syy vain ihan vain sen kyseisen joka kymmenen ihmisen pään tyhmyyden syy.. Kyllä kama pää kaman löytää oli se sitten alkoholin tai kannabiksen kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelin lukio ikäsenä yhtä usein kuin juon alkoholia nykyään ja voin sanoa että nykyään tulee tehtyä paljon tyhmiä juttuja ja niistää saa kärsiä kroppa, pää ja sosiaaliset suhteet... Kun vain polttelin niin ainut huono juttu oli helppo lihominen kun oli kiva syödä samalla kun poltteli. Mutta toisaalta niinhän mä nykyäänkin käyn baarin jälkeen mäkissä enkä parhaimillaan edes muista asiaa, aamulla herään mustelmiin ja olen mahdollisesti riidellyt kavereiden kanssa tai lähettänyt viestejä joita ei olisi pitänyt koskaan lähettää. PALJON enemmän vaaratilanteita on tullut kännin seurauksena, polttelua harrastaessa ainut mitä pelkäsin oli poliisi ja ikinä ei käynyt MITÄÄN edes vähän vaarallista.

Vierailija
14/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valvotaan että lastentarhanopettaja, taksikuski, palomies ei ole tötsyissä töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo poliisi jonka organisaation isohko pomo paljastui suomen isommaksi huumediileriksi.Aika ironista.

Vierailija
16/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:49"]Miten valvotaan että lastentarhanopettaja, taksikuski, palomies ei ole tötsyissä töissä?
[/quote]
No kuule ihan vaikka pika huumetestillä..

Vierailija
17/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:49"]Miten valvotaan että lastentarhanopettaja, taksikuski, palomies ei ole tötsyissä töissä?
[/quote]
Miten olis vaikka DrugWipe??Valoja päälle aasi.

Vierailija
18/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]Kannabis aiheuttaa passiivisuutta pidemmän päälle, joka kymmenes käyttäjä siirtyy kovempiin aineisiin ja se voimistaa mielenterveysongelmia. Tunnen viisikymppisiä pilvenpolttajaperheitä joiden jälkikasvusta puolet on siirtynyt amfetamiiniin.
[/quote]
Minäkin tiedän että viinasta siirrytään vahvempiin

Vierailija
19/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:49"]

Miten valvotaan että lastentarhanopettaja, taksikuski, palomies ei ole tötsyissä töissä?

[/quote]

Miten valvotaan ettei ne ole kaljapäissään töissä?

Vierailija
20/27 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jostain tulee pakkasnesteitäkin tempoja deeku niin se ei ole kaljan vika mutta kun joku alkaa snortata kokkelia niin se on aina kannabiksen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän