Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Uutisvuodon mainoksesta (Jari Tervo)

Vierailija
04.09.2015 |

Jari Tervo naama ruskeaksi vedettynä, afroperuukki päässä, sanoo "isänmaan asialla" ja näyttää peukkua. En ihan oikein ymmärtänyt ajatusta, olenko ainut? O_o

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta kuvauksestasi päätellen mainos menee multa ohi. En tajua.

Vierailija
2/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]

Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!

[/quote]

Niin miksi ei antais lahjotuksena rahojaan pois, jos kerran on niin hädissään.

Vierailija
4/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]

Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!

[/quote]

Huoh. Menepäs omalle pihallesi huutelemaan.

Vierailija
5/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisvuoto pitäisi jo lopettaa. Saanila ei pysty korvaamaan Tabermannia eikä Lybeck Nymania. 

Vierailija
6/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kommentoida alkuperäiseen ihmettelyyn? :) Mainoksessa siis kaikki kolme ovat rinnakkain, ensin Stan ja Lybeck sanovat jotain ympäripyöreätä Uutisvuodosta, tyyliin "ajan hermolla, kaiken aikaa", ihan normit vaatteet ja eleet. Sitten näytetään rivin viimeisenä seisova Tervo, jolla on ruskea naama, peruukki ja tuo "isänmaan puolesta" -vuorosana, sitten näyttää peukkua ja hieman hämmentyneen näköisesti Stan ja Lybeck näyttävät myös peukkua, kaikki katsovat kameraan.

Eli: mitä en ymmärrä? Miksi isänmaan puolesta? Meni vähän ohi mitä nuo kaksi muuta oikeasti sanoivat, mutta kokonaisuutta en silti kässää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille se siinä vittuilee.

Vierailija
8/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten tuo olisi persuille tai ns. kriittisille vittuilua. Mihin tuo viittaa? En käsitä edelleenkään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:44"]

Uutisvuoto pitäisi jo lopettaa. Saanila ei pysty korvaamaan Tabermannia eikä Lybeck Nymania. 

[/quote]

Mä oon muuten kans inhonnut Babaa ja sen alleja koko ajan. Nymanin jäykkä huumori jotenkin kuului ohjelmaan. Ja se Saanila on kauhean ruokkoamaton habitukseltaan. Ja meni muuten vaikeaksi kun puhuttiin pakkoruotsituksesta. Ei standuppi irronnut. En tiedä edes miksi katson, kai mä haluun jotain vastinetta yleverolleni.

Vierailija
10/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Tervo on naurettava mies. Ei aja autoa, ajaa taksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]

Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!

[/quote]Eiköhän Tervokin veronsa maksa. Ja varmaan aika mittavasti, niillä tuloilla.

Vierailija
12/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.

Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.

Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:54"]

Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.

Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.

Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html

[/quote]

Aa, okei, en tunne aiempia mainoksia. :) Mietin kyllä tuota nuorten miesten kuvaa, mutten silti keksinyt että onko Tervo kettuilemassa vai kannattamassa vai mitä. ap

Vierailija
14/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:08"]

Jari vois ottaa mökilleen pakolaisperheen kotimamuiksi kun niitä niin puolustaa. Sillähän on helvetisti rahaakin, joten vois perustaa kokonaisen vastaanottokeskuksen. Kivahan sen rikkaan on olla solidaarinen kunhan se ei koske omaa rahapussia!!!

[/quote]

Niin miksi ei antais lahjotuksena rahojaan pois, jos kerran on niin hädissään.

[/quote]

 

Eiköhän se maksa ihan kiitettävästi veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:54"]

Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.

Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.

Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html

[/quote]

Aa, okei, en tunne aiempia mainoksia. :) Mietin kyllä tuota nuorten miesten kuvaa, mutten silti keksinyt että onko Tervo kettuilemassa vai kannattamassa vai mitä. ap

[/quote]

 

Ei tuosta Tervosta tiedä. Voi kettuillakin. Mutta on ainakin puheissaan ollut mamutusmyönteinen.

Vierailija
16/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:54"]

Staanila oli nyt siistitty hiusten ja parran osalta.

Tervo oli ulkoasultaan kuin "Pekka ja Pätkä neekereinä" -elokuvasta. Tervon kommentti "Isänmaan asialla" oli vanha fraasi aiemmista mainoksista.

Mahdollisesti Tervo kettuili persuille tai sitten näillä Isänmaan puolesta -afroille: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439178213043.html

[/quote]

Aa, okei, en tunne aiempia mainoksia. :) Mietin kyllä tuota nuorten miesten kuvaa, mutten silti keksinyt että onko Tervo kettuilemassa vai kannattamassa vai mitä. ap

[/quote]

 

Ei tuosta Tervosta tiedä. Voi kettuillakin. Mutta on ainakin puheissaan ollut mamutusmyönteinen.

[/quote]

Niin, no sehän tässä onkin kun en ymmärrä koko mainoksen pointtia. Edelleen pähkäilen. :) ap