Kysyin mieheltäni ovatko shortsit liian lyhyet jos pakarat näkyy
Mies vastasi että eivät ole liian lyhyet. Kuitenkaan hän ei suostu pitämään tällaisia shortseja! Tarjouduin jopa lyhentämään jotkut hänen shortseistaan, mutta ei kelvannut. Outo.
Kommentit (7)
Ovat ja en ymmärrä miksi teinikakaroilla pitää olla tuollaisia? Itse olen kahden pienen tyttölapsen isä ja niin kauan kuin minulla on vähääkään sanavaltaa, niin he eivät pue tuollaisia ylleen. Enkä myöskään itse pukisi sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:36"]Mies vastasi että eivät ole liian lyhyet. Kuitenkaan hän ei suostu pitämään tällaisia shortseja! Tarjouduin jopa lyhentämään jotkut hänen shortseistaan, mutta ei kelvannut. Outo.
[/quote]
Nyt on dominanssin ilmaisemisen aika! Saksi yhdet housut ja piilota loput.
Saa sellaisiin pukeutua mutta sitten ei pidä suuttua tai harmistua jos tulee paljon tuomitsevia katseita.
Sen verran huomionhakuista se on.
Nyt tein sille shortsit. Laittoi päälle ja nauroi. Ei kuulemma aio pitää ulkona, vaikka olisi miten helle. Kotona sitten ehkä..
ap
Heh, sit jos naisella on jotkut polven yli reisitaskushortsit niin on heti rekkalesbo.
:D