Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassalla: ei yhtään kiinnosta, mitä ihmiset ostavat ja mitä syövät

Vierailija
04.09.2015 |

Ihmettelen, millainen kassatyöntekijä vahtaa toisten ostoksia. Ei ole omaa elämää? Itseäni ei lainkaan kiinnosta, mitä joku minuutin ajan kassalla pyörähtänyt ostaa. Työkaverini sanoi, että yksi asiakas aina selittelee, jos on lihapiirakoita tmv. ostoksissa, että rankka metsäpatikointi tulossa tai että poika lähdössä yksin mökille ja pitää hakea evästä. Puhuttiin, että mitä tuohon vastaisi. Ei tarvitse selitellä? Suurin osa meistä ei takuulla vilkuile, mitä makkaraa tai levitettä kukin ostaa. Hyvä, että on rahaa ostaa edes jotain, kun niin monelta on työpaikat viety.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi