Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inisetkö/ynisetkö aamulla herättyäsi jonkin aikaa ennen kuin nouset?

Vierailija
04.09.2015 |

Minä teen niin melkein joka aamu. Äitini kerran oltua luonani yötä kuuli aamulla ininäni ja tokaisi että "voi mitä meteliä sä pidät" :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan, enkä tunne ketään inisijää :D

Vierailija
2/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeasti ainoa joka inisee? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä meidän perheessä kukaan inise. :D

Vierailija
4/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikä kukaan perheessämme. En ole moiseen törmännyt, mutta mitäs sitten? Inise ihan rauhassa :-)

Vierailija
5/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään aamuynisijää. Ja olen sentään ollut sairaalassa yötöissä yli 10 vuotta, siinä ajassa olisi jo luullut edes muutavan tuollaisen kohtaavansa.

Vierailija
8/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten kuin joskus jos venytyttää oikein paljon niin sillon puolivahingossa pääsee sellanen ihme yninä samalla suusta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
[/quote]

Ei vaan kun olen juuri herännyt alan ynistä sängyssä samalla kun pyöriskelen ja yritän jaksaa nousta sängystä. Ap

Vierailija
10/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
[/quote]

Ei vaan kun olen juuri herännyt alan ynistä sängyssä samalla kun pyöriskelen ja yritän jaksaa nousta sängystä. Ap
[/quote]

Jotenkin se herättää paremmin kun saa kunnolla ynistä. Paineet purkautuu. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon.

Vierailija
12/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon.
[/quote]

Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon.
[/quote]
Itikka=lehmä

Vierailija
14/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon. [/quote] Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap

[/quote] Verenimijälehmä :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään sängystä herätyskellon soitua, otan muutaman askeleen ja muistan, että jopas taas ottaakin pumpusta tämä äkkiä herääminen.

Vierailija
16/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ooiih vittu venytyksen kanssa melkein joka aamu. Sitten silmät ristissä kuselle ja kahvin keittoon että saa silmät oikeasti auki. Aamut on elämän synkintä aikaa. Paitsi kun saa nukkua pitkään niin silloin aamutkin on ihan ok.

Vierailija
17/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan joskus inistä ,mutta useimmiten kiroilen itsekseni

Vierailija
18/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inise tai muutenkaan jää sänkyyn pyörimään, nousen yleensä sängystä salamannopeudella. En anna aivoille aikaa ajatella että "jaksaisko sitä nousta"

Vierailija
19/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vastauksia ♡ kirjoitteleepi ap

Vierailija
20/35 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon. [/quote] Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap

[/quote]

Olet siis pohojalaanen lehmä = itikka, et mikään kahden lajin risteytys :-)