Inisetkö/ynisetkö aamulla herättyäsi jonkin aikaa ennen kuin nouset?
Minä teen niin melkein joka aamu. Äitini kerran oltua luonani yötä kuuli aamulla ininäni ja tokaisi että "voi mitä meteliä sä pidät" :D
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
[/quote]
Ei vaan kun olen juuri herännyt alan ynistä sängyssä samalla kun pyöriskelen ja yritän jaksaa nousta sängystä. Ap
[/quote]
HyI! :D En vois ikinä elää tollasen kanssa. Pelkkää aamuäänikinnon niin kuvottava mut toi on jo liikaa
Meillä koira inisee ja narisee herättyään. Sitten lähtee taapertamaan ja haukottelee niin että vonkaisee samalla.
Ei ole aikaa ynistä kun työmatkaa yli 70 km suuntaansa.Vaatteet niskaan jotain leipäpalaa suuhun ja bussiin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon. [/quote] Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap
[/quote] Verenimijälehmä :0
[/quote] niin tai se kuuluisa lentävä lehmä
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
[/quote]
Eikös tuo otsikostakin jo käynyt ilmi että hän tekee niin ENNEN kuin nousee sängystä ylös.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:45"]Meillä koira inisee ja narisee herättyään. Sitten lähtee taapertamaan ja haukottelee niin että vonkaisee samalla.
[/quote]
Olen tiennyt olevani eläimellinen
Tämä vahvisti asian paikkansapitävyyden. Ap
Minä inisen kanssa! Mitä väsyneempi sitä enemmän!
Minä pidän sellaista kimeähköä hnnnnnngggh -ääntä, kun venyttelen aamuisin ennen sängystä nousemista. :)
Huomasin tämän tosin vasta, kun eräs ystäväni kysyi pidänkö aina venytellessä sellaista ääntä :D
(En pidä, vain aamuisin, en tiedä miksi.)
haha :D en tietääkseni inise. puhun kyllä unissani xD Siihen herään joskus itsekin.
Mä olen myös ynisijä! Herätyskellon päristyä kaivaidun peiton alle ja ynisen. Kun torkku soi, rääkäisen kovaan ääneen jotain tyyliin "MJRÄÄÄH" merkiksi miehelleni (joka on yötöissä ja siis hereillä aamuisin), että tulee herättämään minut, siis juttelemaan ja silittelemään ja patistelemaan ylös. :)
Minä ynisen kun olen nukahtamaisillani! Mutta en tietoisesti, päästelen sellaisia typeriä vauvaääniä kun olen nukahtamassa ja sitten "havahdun" niihin. :D Todella noloa varsinkin yökylässä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon. [/quote] Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap
[/quote] Verenimijälehmä :0
[/quote] niin tai se kuuluisa lentävä lehmä
[/quote]
Tämä lehmä ainakin lentää nurin, jos lähden könyämään kohti taivaita heti herättyä. Matala verenpaine, paastosokerit korkealla, yökukku.
Ynisen ja inisen minäkin, ap et ole yksin! Herääminen on paljon siedettävämpää sillä tapaa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 14:30"]Minä ynisen kun olen nukahtamaisillani! Mutta en tietoisesti, päästelen sellaisia typeriä vauvaääniä kun olen nukahtamassa ja sitten "havahdun" niihin. :D Todella noloa varsinkin yökylässä.
[/quote]
Mä taas hymisen! Joskus niinkin kovaa, että ihan pelästyn itsekin ja säpsähdän hereille :D
Hmmh hmh höh mmmmmh aaah hö
Mä en, mutta mun mies pitää sellaista ihme ääntä herätyskellon ekan snoozen ja sen viimeisen, mihin se sit nousee, välillä. Vähän kuin se huokailis koko ajan ääneen. Jotenkin ärsyttävää, varsinkin jos itse saisin nukkua vielä, mutta herään siihen ääntelyyn sitten >: