toivun leikkauksesta ja mies
Lähti baariin. Olisiko tämä teille ok? Sinänsä en hirveästi enää apua tarvitse, että pärjään yksinkin mutta silti tuntuu ikävältä jäädä yksin kotiin.. :(
Kommentit (13)
Mulle olisi ok, mutta olenkin ollut mieluummin yksin toipilaana, jos vain pystyn. Ihanaa kun saa olla rauhassa.
Olisi ok, jos apua ei oikeasti enää tarvitse. Pyytäisin vaikka jonkun ystävän kylään tms tai nauttisin hyvästä kirjasta yms.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:46"]Lähti baariin. Olisiko tämä teille ok? Sinänsä en hirveästi enää apua tarvitse, että pärjään yksinkin mutta silti tuntuu ikävältä jäädä yksin kotiin.. :(
[/quote]Mistä leikkauksesta toivut
Mulle ei olisi. Myötä- ja vastoinkäymisissä jne. Mitä tuollaisella ukolla tekee?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:46"]
Lähti baariin. Olisiko tämä teille ok? Sinänsä en hirveästi enää apua tarvitse, että pärjään yksinkin mutta silti tuntuu ikävältä jäädä yksin kotiin.. :(
[/quote]
Jos olet noin läheisriippuvainen suosittelen avun hakemista. Jätä se miehesi rauhaan! Kuulikko???
Leikattiin kohdusta hyvälaatuinen kasvain. Kai sitten ylireagoin hieman kun väsyttää jne.
AP
Olis voinut kotiinkin jäädä jos sitä toivoit. Leikkaus on usein järkyttävä toimenpide ja kumppani tuo turvaa. Pyysitkö häntä jäämään kotiin?
Tulin siis eilen sairaalasta kotiin. Itsekö lähtisitte sitten hyvillä mielin baariin ja jättäisitte kumppaninne yksin kotiin? Itse en olisi lähtenyt jos tilanne olisi toisinpäin
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:15"]Tulin siis eilen sairaalasta kotiin. Itsekö lähtisitte sitten hyvillä mielin baariin ja jättäisitte kumppaninne yksin kotiin? Itse en olisi lähtenyt jos tilanne olisi toisinpäin
Ap
[/quote]
Ai eilen tulit. En kans olis halunnut että lähtee. Ajattelematon tyyppi. Varmaan näitä jotka on sitten itse nuhassa lähes ambulanssin tarpeessa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:15"]Olis voinut kotiinkin jäädä jos sitä toivoit. Leikkaus on usein järkyttävä toimenpide ja kumppani tuo turvaa. Pyysitkö häntä jäämään kotiin?
[/quote] En pyytänyt, aattelin et menkööt jos menee. Näinpähän taas et mikä on tärkeetä sille. Sit jos vetää kunnon perseet, makaa monta päivää darrassa et kiva mulle. Syy miks täältä edes mielipidettä kyselin on se että kun on ero alkanu pyöriä mielessä ni kelasin et ylireagoinko vaan näihi juttuihin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:15"]Olis voinut kotiinkin jäädä jos sitä toivoit. Leikkaus on usein järkyttävä toimenpide ja kumppani tuo turvaa. Pyysitkö häntä jäämään kotiin?
[/quote] En pyytänyt, aattelin et menkööt jos menee. Näinpähän taas et mikä on tärkeetä sille. Sit jos vetää kunnon perseet, makaa monta päivää darrassa et kiva mulle. Syy miks täältä edes mielipidettä kyselin on se että kun on ero alkanu pyöriä mielessä ni kelasin et ylireagoinko vaan näihi juttuihin.
[/quote]
Et tosiaan ylireagoi. Eroa vaan. Kokemuksesta tiedän ettei tuollainen mies muutu. Lapsia en ainakaan hankkisi tällaisen ihmisen kanssa. Eteenpäin, meressä riittää kalaa kyllä.
Baarit on kiellettävä.