Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä s***tin "sonera etuliittymän saldo?

Vierailija
18.11.2010 |

Tein joku aika sitten jonkun minulle soittaneen puhelinmyyjän kanssa sopimuksen soneran euron-sunnuntaista. Eli saa sunnuntaisin puhua eurolla. Mitään muuta en käsittääkseni vaihtanut miksikään, koska puhun niin vähän että se vanhanaikainen perusliittymä ilman mitään paketteja on mulle edullisin.



Mut nyt mä oon alkanut saada viikottain kummallisia tekstiviestejä, joissa lukee että "Sonera Etu -liittymäsi saldo on Y euroa". Mikä himputin liittymä? Mikä saldo? Onko se nyt jotain mitä mun pitää maksaa vai jotain jonka mä saan hyväkseni ja mistä se tulee?



Ja joo, voisin soittaa sinne ja kysyä, mutta kun siellä joutuu aina jonottamaan puoli vuotta niin ajattelin että täällähän aina kaikki tiedetään.



Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä s***tin "sonera etuliittymän saldo?

Ymmärtäisin s***nan tai h***tin, mutta s-tin???

Vierailija
2/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin. Olisiko "saakutin", mutta ei ole ihan jaksettu sensuroida loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesi tehnyt etuliittymäsopimuksen? Minulle tulee noita samanlaisia viestejä ja ne kertovat paljonko laskua on kertynyt (tietyn summan ylittyessä tulee lasku).

Jos on epäselvyyksiä, Soneran nettisivuilta voit varata ajan, jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sinulle eikä tarvitse jonottaa lainkaan.

Vierailija
4/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän saakutti ole edes mikään kirosana! :D Ja kyllähän me täällä kirosanat kestetään, aikuiset ihmiset, anna tulla vaan...

Vierailija
5/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ainoastaan sen "euron sunnuntain". Ja lisäksi se saldo nousi ensin vähitellen jonnekin 39 euroon ja sitten yhtäkkiä putosi 6 euroon juuri sinä aikana kun olin ulkomailla ja laskua tod näk on kertynyt paljon. Oisko siis joku laskutusraja mennyt yli tuossa välisä ja laskun lähtiessä saldo nollautunut? Mitään laskua ei toisaalta ole postiluukustakaan kolahtanut, mut se toisaalta olikin vasta 2 viikkoa sitten kun tuo putoaminen tapahtui.

Vierailija
6/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa virheen mahdollisuus huomioon. Tälle viikolle et taatusti enää saa aikoja, mutta yritä ensi tai seuraavalle viikolle. Väänsin melkein pari kuukautta laskutusasiasta, joka oli aivan heidän moka ja tuli tekstaria milloin mistäkin saldosta sekä muistutuslaskuja. Selvisi lopulta, mutta ei kauheasti enää jaksanut hymyilyttää vaikka vaivaisen anteeksipyynnön sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulla hulluksi niiden laskutuksen kanssa. Nyt vain maksan laskut ja odotan, että sopimuskausi päättyy. Soneran edustajat syyttivät toinen toisensä perään aina sitä edellistä sopimuksen tekijää. "Hän ei ole tiennyt tai hän ei ole ymmästänyt tai on jättänyt huomiotta jne."



En jaksa enää tapella niiden kanssa. AINA olisi laskuissa korjaamisen varaa. Sitä paitsi Soneran soittopyyntösysteemi ei toimi. Soittavat kun jaksavat ja silloin tietenkään ei asiakkaalla välttämättä ole sitä laskua käsillä tai ei ehdi puhua tms.



Ihan saatanan kiukkuinen Soneran, kohta entinen asiakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän