Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Huonoin palvelukokemuksesi?

Vierailija
16.11.2010 |

Eli vähän niinkuin päinvastoin aasiakas kokemuksille... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä harmittaa myyjät naama väärinpäin. En mä nyt mikään jumalasta seuraava kuvittele olevani mutta kuitenkin, edes tervehdys ja hymy kuuluisi asiaan. Joskus palstallakin valittelin kun Stockan Herkun kassatäti huokaili mulle, ei ollu kauheen kiva kokemus.



Itsekin teen aivan varmasti virheitä, mutta pyrin palvelemaan aasiakkaatkin hyvin :)

Vierailija
2/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Elisalta sain hiljattain huonoa palvelua ja kännykkäliittymät meni vaihtoon. Ei noin isoissa firmoissa meidän asiakkuus mitään vaikuta, mutta enpähän ole tukemassa heidän toimintaansakaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä harmittaa myyjät naama väärinpäin. En mä nyt mikään jumalasta seuraava kuvittele olevani mutta kuitenkin, edes tervehdys ja hymy kuuluisi asiaan. Joskus palstallakin valittelin kun Stockan Herkun kassatäti huokaili mulle, ei ollu kauheen kiva kokemus. Itsekin teen aivan varmasti virheitä, mutta pyrin palvelemaan aasiakkaatkin hyvin :)


Mua asiakkaana kans harmittaa ne myttynaamaiset myyjät, että eikö ne edes asiakkaina tajua, miltä se näyttää/tuntuu!? Pienestä kiinni. Toivottavasti törmään suhun kaupoilla! :)

Vierailija
4/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keliaakikkona. Kovin moni ei tunnu tuntevan koko gluteeniton-sanaa, ja minä sitten aina selittelen, mitkä viljat eivät käy, ja jos ei tunnu selviävän, annan vielä keliakialiiton selityslapun luettavaksi. Yleensä tässä vaiheessa tarjoilijat pystyvät tarkistamaan keittiöstä, onko minulle turvallista ruokaa tarjolla, jolleivät heti osaa sanoa, mutta yksi rafla jäi mieleen, kun tarjoilija vain pyöritteli silmiään ja tokaisi: "Franchement, je ne peux pas vous renseigner..." Joopa joo, tyhmät asiakkaat tulevat häiritsemään...



Jostain kumman syystä syön Ranskassa usein kiinalaista... On niistäkin joistakin "mielenkiintoisia" kokemuksia, mutta valtaosassa palvelu on hyvää. Yhdessä kiinalaisessa tosin kokki ei sitten tiennyt, mitä kastike sisältää, kun se tuli suoraan purkista. Ei kai siinä sitten ollut tuoteselostetta... Söin sitten ituja, kun oli sen verran kova nälkä, ettei muualle jaksanut lähteä ruokaa etsimään. En siis tuntenut kaupunkia juurikaan, kun ensimmäistä päivää silloin olin siellä (Reimsissä).

Vierailija
5/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras" tältä saralta on Vuorikadun (Helsinki) Subway noin vuosi sitten.

Astuin sisään liikkeeseen arkipäivänä keskellä päivää. Syömässä oli muutamia asiakkaita, palvelutiski tyhjillään.



Odotin hetken näkyisikö myyjää. Odottelu ei häirinnyt. Tiedän, että joskus on kiirettä vaikka asiakkaita ei olekaan paljon (kuormien purkua ym. hommaa).

Myyjä saapui. Nuori nainen laahusti kassakoneen taakse purkkaa mäyssyttäen. Katsoi minua hitaasti päästä varpaisiin. Purkka maiskui.

"No? Mitä sit sais olla?"

Vastasin, että 'kiitos, ei mitään' ja häivyin.