Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti.. sitä äiti... tätä

Vierailija
12.04.2007 |

aloittaako muidenkin ipanat aina lauseensa " äiti" vaikka olisin samassa huoneessa? Olen kysynyt että enkö vastaa jos ei sano " äiti" mutta kuulemma vastaan... mutta joskus turhauttaa - arrhg. Isälle ei aloiteta sanalla isi, ja se ei kyllä aina aina vastaa, vaikka miten aloittaisi... lapset 6 & 4.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että isäkin voi kyllä välillä tuoda sitä ja antaa tätä.. Miksi aina äiti??

Poika 4v.

Vierailija
2/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki lauseet alkavat kyseisillä sanoilla. Ei kylläkään minua häiritse. On mennyt äiti sana myös vauvalle perille kun 6kk jokeltelee äi-ti aivan selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki lapset ovat jo reilusti yli 10-vuotiaita. Joskus niin kyllästyttää, etten vastaa ollenkaan. Olenkin sanonut lapsilleni, että jos jotain haluatte, kannattaa huutaa välillä vaikka mamma niin voi toive mennä perillekin:)



Ja 10 vuoden kuluttua muistelen tätä kaikkea kaiholla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän