äiti.. sitä äiti... tätä
aloittaako muidenkin ipanat aina lauseensa " äiti" vaikka olisin samassa huoneessa? Olen kysynyt että enkö vastaa jos ei sano " äiti" mutta kuulemma vastaan... mutta joskus turhauttaa - arrhg. Isälle ei aloiteta sanalla isi, ja se ei kyllä aina aina vastaa, vaikka miten aloittaisi... lapset 6 & 4.
Kommentit (3)
Lähes kaikki lauseet alkavat kyseisillä sanoilla. Ei kylläkään minua häiritse. On mennyt äiti sana myös vauvalle perille kun 6kk jokeltelee äi-ti aivan selvästi.
Vaikka kaikki lapset ovat jo reilusti yli 10-vuotiaita. Joskus niin kyllästyttää, etten vastaa ollenkaan. Olenkin sanonut lapsilleni, että jos jotain haluatte, kannattaa huutaa välillä vaikka mamma niin voi toive mennä perillekin:)
Ja 10 vuoden kuluttua muistelen tätä kaikkea kaiholla...
Olen sanonut että isäkin voi kyllä välillä tuoda sitä ja antaa tätä.. Miksi aina äiti??
Poika 4v.