Lue keskustelun säännöt.
Työssäkäyvä äiti, kouluikäiset lapset. Kotitöiden organisointi?
03.04.2007 |
Olen ollut koko ajan lasten syntymän jälkeen kotiäitinä. Nyt olen menossa töihin. Lapsia kolme, kaksi vanhinta kouluikäisiä (8v, 10v).
Miten organsisoida niin ,että kaikki kotityöt eivät jää minun vastuulleni. Kyllähän lapset nytkin jotain juttuja tekevät, mutta enemmänkin vahdittuna. Nyt tarvittaisiin oma-aloitteisuutta ja vastuunottoa eri tavalla.
Miten muut olette organisoineet elämänne?
Kommentit (3)
Mies ei vain ole laittanut tikkua ristiin kotitöiden kohdalla, joten uutta järjestelyä hommat nyt vaativat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuli semmoinen olo...