Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 2 vuotiaalle antaa enää rota-rokotetta?

19.04.2007 |

Tyydytäänkö pelkkään vesirokkorokotukseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi antaa ihan pienelle muutaman viikon ikäiselle ja tehostekin alle puolivuotiaalle. 2-vuotiaalle Rota on enää tosi harvoin hengenvaarallinen , vaikkakin se on inhottava tauti.

Vierailija
2/2 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iässä suolentuppeumariskin vuoksi. Rokotteen ei ole todettu pienillä lisäävän suoletuppeumariskiä, mutta iän myötä sen riski kasvaa. Katso tarkemmin vaikka googlaamalla Rotarix tai Rotateq. Nuo olivat muistaakseni rokotteiden nimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan