Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko yleistä että äijät käyvät suihkussa vaan juoksevan veden alla ja that' s it!?
03.04.2007 |
Ilman mitään sutia tai mekaanista lian hinkkausta?? Meinaan etenkin selänpesua kun sain selville että eräs mies on sudittu viimeksi lapsena. Ei ole tykästynyt sudin aiheuttamaan jälkikutinaan joten pesee selän vain veden alla...Tuleeko puhtaaksi??
Kommentit (2)
Omani peseytyy suihkugeelin kanssa, mutta ei käytä mitään pesuharjoja, jos sellaista tarkoitit. Mä sitten kuorin sen kropan pari kertaa kuussa mun omaa (mansikantuoksuista=) vartalokuorintaa käyttäen ja mies mut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
yhden käden sormilla laskettavan määrän kertoja mun elämässä ja olen nyt 32. Ihan juoksevan veden alla vain ja puhtaaksi on tullut. En käytä päivittäin edes saippuaa. Eikä kukaan ole koskaan valittanut, että olen likainen.
t. ämmä