Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TIETOA pliis? Mitä tapahtuu jos ei mene vankilaan ajoissa istumaan tuomiota?

Vierailija
08.03.2007 |

Ystäväni miehen olisi pitänyt jo 3 viikkoa sitten lähteä istumaan vankilaan tuomiotaan, mutta on edelleen kotona, eikä kuulemma aio vielä vähään aikaan lähteä istumaan tuomiotaan. Minusta tuo kuulostaa älyttömältä, ja ystäväni vielä väittää, että tuosta ei voi tulla mitään seurauksia. Voiko vankilaan tosiaan lompsia istumaan sitten vasta kun huvittaa, vaikka toisin on papereissa määrätty?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen päivän toki sopia, jos ei mikään rankempi rikos ole kyseessä, vaan esim sakot.

Vierailija
2/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap



Eikö siis tosiaan tule sanktioita vaikka vanki tulee paikalle esim. kuukauden päästä kuin olisi pitänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyisi lähteä tuomiota suorittamaan. Voihan oleilla kotosalla, mutta voivat napata missä vaan kiinni tai tulevat kyllä ennen pitkää kotoa hakemaan. On niin sanotusti haku päällä.