Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ou nou! Kirjoitin äsken miehelle tuhmahkon tekstiviestin, mutta lähetin sen vahingossa kaverini miehelle!

Vierailija
03.04.2007 |

En oikeastaan edes tunne häntä, mutta jotain erityistilannetta varten tallensin joskus hänen numeronsa. Tuurilla se on puhelimessani heti oman mieheni nimen jälkeen.



ÄÄÄÄÄK... Laitanko perään toisen viestin, että tuli väärälle henkilölle??? Tämä kaverin mies on kaiken lisäksi pappi!!



*voiko enempää enää hävettää*

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muuten sama periaate, mutta tosiaan tärkeät numerot ICE-merkittyjä. Kotilanka murun jälkeen siks, ettei mee tekstarit äiteelle ;)

Vierailija:


työjutut on tallennettu t anna / t leena / t anita, sukulaiset z anna / z sirpa ja mies sitten ihan gultsi... eipäs ole menny nyt sekasin...

Vierailija
2/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin " Naidaanko tänään?" . Nolotti varmaan molempia osapuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tyyliin " Naidaanko tänään?" . Nolotti varmaan molempia osapuolia.

Vierailija
4/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tajusin heti kenelle se oli tarkoitettu, ja heti perään sieltäkin tuli piti mennä tyttöystävälle -viesti. Eipä siinä auttanut kuin naureskella molempien puolien hassulle mokalle.



Noita sattuu. Ei voi minkään.

Vierailija
5/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieheni numeron vieressä.



Kerran hikeennyin yhteen tyttäreni " rajattomaan" koulukaveriin ja avauduin aiheesta tekstiviestiin ja lähetin viestin, kenellekäs muulle, tytön äidille. Äidin numero oli parhaan kavereini numeron vieressä. No, välit siinä vähän viileni...

Vierailija
6/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinannut sattua mokia itsellenikin monta kertaa. Onneksi entinen Sony Ericsson kysyi niin monta kertaa että lähetetäänkö, ettei koskaan ehtinyt heti lähteä. Tämä Nokia ei ole niin turvallinen.... iik.



Joskus olen järjestellyt kännykän nimiluetteloa niin, että ihan pahimmilta mokilta välttyisin. Ei ole kovin fiksua jos on esim. pomon ja puolison nimet allekkain.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tule heti auttamaan :)

Vierailija
8/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalirepeeminen tästä Papa-koejutusta! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän on kyllä nuori mies ja työskentelee naisten kanssa ja vaimokin hänellä on, mutta ei hänen olisi silti meikäläiseen tarvinnut ihan flooraa myöten tutustua...

Vierailija
10/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorinaisia... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on huippuhauskoja! :D

Vierailija
12/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työjutut on tallennettu t anna / t leena / t anita, sukulaiset z anna / z sirpa ja mies sitten ihan gultsi... eipäs ole menny nyt sekasin...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni serkulta (nainen) pitkä viesti, jossa tunnusti rakkautensa minuun ja toivoi, etten pistä pahakseni asiaa :) Vähän ajan kuluttua tuli viesti, että oli tarkoitettu kokonaan toiselle ihmiselle tuo viesti ja ihan miehelle... Minä sain huokaista helpotuksesta :)

Vierailija
14/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin juuri tälle haukkujen kohteelle, vaikka sen pitikin mennä äidille/miehelle/parhaalle kaverille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin kenen nimellä kyseinen numero on.. Sähläri kun olen, niin ajatuksissani näppäilin sen soittajan numeron enkä tiedustelun numeroa. En kuullut vastaajan nimeä vaan hengästyneenä pajatin luuriin " kenellekähän kuuluisi tämmöinen numero kuin...."



Herranjumala kuinká tämä hävettää vieläkin vaikka aikaa on kulunut..

Vierailija
16/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta kerran sanoin puhelimeen " pusi pusi kulta" puhelun lopuksi. Toisessa päässä oli mieheni kaveri ja meni ihan hiljaiseksi. Menin niin lukkoon, että katkaisin puhelun siihen :D Oma mies oli suihkussa ja pyysi vastaamaan puhelimeensa kun kaverinsa soitti. Käski sanoa, että soitan myöhemmin. Jotenkin vaan vahingossa pusuttelin väärää miestä kun ukko oli siinä vieressä suihkussa.

Vierailija
17/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Rakastan sua ihan kauheasti.



Ajattelin miestäni ja tarkoitus oli kirjoittaa hänelle seuraavaksi... jotenkin vaan ajatuksissani menin heittämään tuon kliseen väärään sähköpostiin.

Vierailija
18/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin humoristinen toteamus ollut...