Lue keskustelun säännöt.
Matkustaako ketään enään Thaimaaseen kesäisin?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elä jaksa enään, ketä sitten liekkin.
Nytten kesänä en, liekö sitten ensi talvella.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänElä jaksa enään, ketä sitten liekkin.
Nytten kesänä en, liekö sitten ensi talvella.
En usko matkustavan. Thaimaahan kyllä ehkä joku vielä matkustaakin.