Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko joku vaalentanut hampaitaan hammaslääkärillä?
25.02.2007 |
Mikä tekniikka, mitä maksaa? Pysyykö lopputulos kuinka kauan ja miten paljon hampaat vaalenivat?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kaveri vaalensi, noin 200 euroa kuulemma maksoi, mutta ihan kiva oli tuloskin. Polttaa paljon, joten hampaat oli hieman ehkä kellertävät sen takia olleet. Nyt hohtavat valkoisena. Tuosta on aikaa reilu vuosi, joten ainakin vielä vaikutus näkyy