Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa etten osaa ruotsia, ja se on pakkoruotsin syy.
10.06.2012 |
Olin ruotsissa 9:n oppilas ja kirjoitin siitä E:n. Silti en osaa ruotsia, koska opetus jouduttiin säätäämään niiden heikoimpien oppilaiden tason mukaan. Jos ei olisi ollut pakkoruotsia, niin opetus olisi ollut tasokkaampaa kun ne huonot olisvat olleet poissa häiritsemästä. Nyt olisi kiva kun voisi muuttaa Ruotsiin karkuun tätä europaskaa, mutta kiitos pakkoruotsin, sekään ei onnistu. Täällä ollaan jumissa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla