Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Juuri nyt haluaisin lämpöä ja läheisyyttä, syliä, halausta, suukottelua (ov)
04.06.2012 |
silittelyä, hyvänä pitämistä ja seksiä. Sen jälkeen tuo alkulitania uudestaan.
Yksi puhelinnumero oikeestaan ois, mutta ois ehkä aika säälittävää. Ei meillä mitään kaveripanosopimusta ole, joten oisin hänelle vaan ehkä pelkkä reikä.
Toinen mahollisuus ois eksä (varattu), ja häneltä saisi läheisyyttäkin, mutta juuri tällä hetkellä emme ole väleissä.
:((( Tarvitsisin niin kipeästi läheisyyttä! Olen antanut itseni loppuun (lapselle). :,(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa