Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi huippukokit (miehet) on niin rähjäisen näköisiä?
13.06.2012 |
Luulisi, että siinä ammatissa ois jonkinlainen luontainen siisteys ja hygieenisyys plussaa. Mut nuo kaikki miespuoliset huippukokit näyttää jotenkin vähän rispaantuneilta. Naiskokit taas näyttää aina olevan jotenkin freesejä. Onko toi ihan joku imagotemppu vai yleinenkin mieskokkien piirre?
Kommentit (2)
...ne keskittyy ruuanlaittoon eikä naamansa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mieskokkia mieleen. Nimeä joku!