Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiihkomuslimit, miten teillä on varaa käydä lomamatkoilla
11.06.2012 |
Lapsia on kuitenkin välillä kymmeniä, omia ja serkkujen ja pikkuserkkujen, parin suomalaisen siiderivalaan jne. Ai saatana, tehän saattekin Helsingiltä niitä lentolippuja kotiin, että pääsette talveksi aurinkoon sinne kamalaan kotimaahan, missä oli niin helvetin kamalaa vielä kuukausi sitten kun tulitte? Kiinnostaa tietää, mistä niitä lippuja saa, PRRRMMMMMMMMMM
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa